מטא משיקה את משקפי ה-Ray-Ban Meta Smart Glasses החכמים

משקפי ה-Ray-Ban Meta Smart Glasses (מקור מטא)

מטא (Meta) הציגה את משקפי ה-Ray-Ban Meta Smart Glasses החכמים במהלך אירוע ה-Meta Connect שנערך אמש (ד’ 27.9).

משקפי הריי-באן משלבים צמד מצלמות 12 מגה-פיקסל חדשות, המאפשרות למשתמשים לצלם תמונות ואף לשדר סרטוני לייב ישירות מהמשקפיים, יחד עם אפשרות להפעלה של עוזרת ה-Meta AI הקולית בזכות פלטפורמת ה-Snapdragon AR1 Gen1 החדשה של קוואלקום.

יחד עם משקפי המציאות הרבודה Meta Quest 3, מטא הציגה גם את הדור הבא של משקפי ה-Ray-Ban Stories, כפי שהספקנו ללמוד מהדלפה מוקדמת יותר, כאשר במקום השם Stories של הדור הקודם החברה מיתגה אותם כ-Ray-Ban Meta Smart Glasses, זאת כחלק משיתוף הפעולה המתמשך עם Luxottica, בעלת מותג ריי באן, שתציע את המשקפיים החדשים במגוון גדול של עיצובים.

החברה שידרגה באופן ניכר את היכולות של המשקפיים, עם שילוב צמד מצלמות 12 מגה-פיקסל עם עדשה אולטרה רחבה, בניגוד ל-5 מגה-פיקסל בדור הקודם, כאשר מלבד האפשרות לצלם תמונות רגילות, משתמשים יוכלו להעלות באמצעותם סרטוני לייב באורך של עד 30 דקות.

משקפי ה-Ray-Ban Meta Smart Glasses (מקור מטא)
משקפי ה-Ray-Ban Meta Smart Glasses (מקור מטא)

מטא שדרגה גם את מערך השמע המובנה במשקפיים, המגיעים עם רמקולים החזקים ביותר מ-50% עם פי 2 יותר באס לעומת הדור הקודם ו-5 מיקרופונים להקלטת שמע טובה יותר דרך המשקפיים.

המיקרופונים מפעילים גם את ה-Meta AI, העוזר הקולי החכם של מטא, שיוכל לענות על שאלות המשתמשים ולבצע מגוון פעולות נוספות.

המשקפיים החדשים מגיעים עם עמידות במים בתקן IPX4, כאשר הם מתבססים על פלטפורמת ה-Snapdragon AR1 Gen1 החדשה של קוואלקום על מנת לאפשר את יכולות הצילום וההפעלה הקולית.

הם מציעים אחסון פנימי בנפח של 32GB, המאפשר לשמור מעל 100 סרטוני וידאו קצרים של 30 שניות ויותר מ-500 תמונות.

מבחינת זמן השימוש בהם, המשקפיים החדשים יציעו בין 4 ל-6 שעות שימוש רצופות בטעינה אחת בהתאם לשימוש ועד 36 שעות יחד עם מארז הנשיאה שלהם, המשמש גם לטעינת המשקפיים.

משקפי ה-Ray-Ban Meta Smart Glasses יהיו זמינים למכירה החל מה-17 באוקטובר במחיר של החל מ-299 דולר (כ~1149 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים