OpenAI “משחררת” את ChatGPT: כבר לא יוגבל למידע מלפני ספטמבר 2021

לוגו OpenAI

חברת OpenAI משדרגת את הצ’אטבוט ChatGPT ו”משחררת” אותו ממגבלות נגישות המידע הקיימות שלו, כך שהצ’אטבוט יוכל לגשת למידע עדכני מהאינטרנט ולספק מענה רלוונטי יותר למשתמשים, זאת בהשוואה למצב הקיים בו הגישה שלו לאינטרנט הוגבלה.

בדומה לפיצ’רים אחרים ב-ChatGPT, הראשונים לקבל את אפשרות הגישה לאינטרנט יהיו משתמשי ChatGPT בתשלום.

ChatGPT מצטרף לזמן הנוכחי

אחרי שרק השבוע ChatGPT קיבל שדרוג משמעותי בדמות תמיכה באודיו ותמונות, חברת OpenAI מבצעת את אחד השדרוגים הגדולים ביותר לצ’אטבוט שלה עד היום ומאפשרת לו גישה ישירה לאינטרנט על מנת לקבל מידע לספק קישורים רלוונטיים למשתמשים, זאת בהשוואה למגבלה הקודמת של גישה למידע שהיה זמין לפני ספטמבר 2021 בלבד.

למעשה, OpenAI ניסתה להעניק גישה ישירה לאינטרנט מוקדם יותר למשתמשיה, דבר שנתקל במספר בעיות, בהן היכולת של ChatGPT לעקוף “חומות תשלום” באתרים שונים על מנת לקבל מידע, מה שלא מנע ממשתמשים לספק גישה ישירה יותר לאינטרנט בעבור ChatGPT דרך פיצ’ר התוספים אותו הציעה חברה.

מעכשיו, הגישה לאינטרנט תהיה פתוחה ורשמית, מה שכנראה מצביע על כך כי החברה הצליחה לפתור את הבעיות הקודמות.

בדומה לפיצ’רים האחרונים אותם הציגה OpenAI למשתמשי ChatGPT, הגישה החדשה לאינטרנט תהיה זמינה בשלב הראשוני למשתמשי ה-ChatGPT Plus ו-ChatGPT Enterprise בתשלום בלבד, עם זמינות מאוחרת יותר בעבור כלל המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים