נטפליקס מזמינה אותנו למשחק הדיונון – גרסת המציאות

מתוך “אתגר הדיונון” (באדיבות נטפליקס)

בעוד אנו ממתינים לעונה השניה של “משחק הדיונון” (Squid Game), נטפליקס מנסה לשמור על הגחלת של הלהיט הכי גדול שלה אי פעם, בדמות תוכנית ריאליטי חדשה שתהפוך את הטורניר האכזר לאמיתי לחלוטין. מינוס המוות כמובן.

נטפליקס שיחררה כעת טריילר ל“אתגר הדיונון” (Squid Game: The Challenge), שעשועון בו ייתחרו 456 מתמודדים על הפרס הגדול ביותר אי פעם בטלוויזיה – 4.56 מיליון דולר.

בעבור התוכנית בנתה נטפליקס שחזור מדויק של סט הסדרה, כולל המסדרונות המסועפים, אולם המגורים העצום וחצר המשחקים. את המתמודדים יובילו, כמו בסדרה, העובדים בחליפות הורודות והמסיכות השחורות.

בטריילר אנו רואים את מאות המתמודדים הלבושים במדים הירוקים והממוספרים מגיעים למתחם הכה מוכר ומפחיד, שם הם עושים דרכם למשחק הראשון והמזוהה ביותר עם הסדרה – דג מלוח. בתוכנית יתחרו המתמודדים במשחקים המוכרים לנו מהעונה הראשונה וכן משחקים חדשים שטרם ראינו.

מתוך
מתוך “אתגר הדיונון” (באדיבות נטפליקס)

מתמודדים שייכשלו אמנם לא ימצאו את מותם, אך כדי לשמור על האווירה המאיימת והסטייל של הסדרה ניתן לראות בטריילר כי הם נורים בצבא אדום או נופלים מטה לבורות עמוקים.

מלבד המשחקים, על המתמודדים גם להתחבר זה עם זה, לבנות אסטרטגיות ולבגוד בשותפיהם כדי להגיע בסופו של דבר לקו הסיום, בו רק אדם אחד יזכה בכל הקופה.

הסדרה תציג מתמודדים מכל רחבי העולם, ונשאר לחכות ולראות האם גם כמה ישראלים הצליחו להסתנן לטורניר.

בעוד תוכנית המציאות לא באמת התכוונה לאיים על חיי המתמודדים, מספר משתתפים דיווחו במהלך הצילומים על תנאי מחייה קשים, מחסור באוכל וצילומי לוקיישן במזג אוויר קפוא בחורף הלונדוני. דווח כי כמה מתמודדים נדרשו לטיפול רפואי, זאת לצד הלו”ז הנוקשה שדרש מהם להתחיל כל יום צילום בשעה 3 בבוקר.

“אתגר הדיונון” יכלול 10 פרקים ויעלה לנטפליקס ב-22 בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים