סרט אימה חדש מזהיר לא לנטוש חברים דמיוניים

תמונה: Lionsgate / Blumhouse

אחרי הלהיט “מייגן” מתחילת השנה, אולפני ליונסגייט וסטודיו האימה בלומהאוס שמים עיניהם על בובה אפילו יותר חמודה שאפשר להפוך לרצחנית, בטריילר לסרט “דמיוני” (Imaginary).

הסרט עוקב אחר ג’סיקה, שעוברת לגור עם משפחתה בבית בו גדלה. במרתף הבית, בתה החורגת אליס מוצאת בובת דוב בשם צ’ונסי, אליו היא נקשרת בצורה מעט אובססיבית. כשהמשחקים הדמיוניים של אליס והדוב מתחילים להדאיג אותה, ג’סיקה מחליטה להתערב ומגלה שצ’ונסי הוא לא סתם הבובה שחשבה שהוא.

בתחילת הטריילר ג’סיקה נרגשת לחזור לבית ילדותה, ומקווה שבנותיה יחוו את אותן זכרונות טובים שהיא חוותה שם בהתבגרותה. כשאליס משחקת עם צ’ונסי, היא מזכירה שהדוב לא מאוד מחבב את ג’סיקה כיוון שנטשה אותו כשעזבה את הבית.

המשחק התמים של אליס הופך בחסות צ׳ונסי לאלים, ואליס מתחילה לפגוע בעצמה. ג’סיקה מזמינה פסיכולוגית לשוחח עם אליס, שמשכנעת אותה שחברים לא פוגעים זה בזה. אליס מבינה ומנסה לנתק את הקשר עם הבובה, אך זה כבר מאוחר מדי.

אליס נעלמת, ומשפחתה לומדת כי חברים דמיוניים הם בעצם ישויות מיסטיות שכאשר הקשר עימן מתנתק – הופכות זועמות ונקמניות. כעת ג’סיקה תהיה חייבת למצוא את בתה במימד מקביל, תוך שהיא מתמודדת גם עם החבר הדמיוני שהיא עצמה זנחה כילדה.

פוסטר הסרט
תמונה: Lionsgate / Blumhouse

את הסרט מובילים דוונדה וייז (“עולם היורה: עולם חדש”), טום פיין (“המתים המהלכים”), בטי באקלי (“ספליט”), ו-ורוניקה פלקון (“ג’אנגל קרוז”). על כסא הבמאי יושב ג’ף וודלו (“קיקאס 2”).

הסרט מצטרף לשורה של סרטי אימה דומים העוסקים בנטישת ילדים את חבריהם הדמיוניים, אשר מפתחים כעס ופונים לצד רצחני.

בשנה שעברה ראינו את גרסת האימה של פו הדוב שננטש על ידי כריסטופר רובין, ורק לאחרונה יצא הסרט “חמישה לילות אצל פרדי”, שגם בו קמו לתחייה בובות רצחניות שננטשו במסעדת ילדים שנסגרה.

“דמיוני” צפוי להגיע לבתי הקולנוע במרץ, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים