גאדג’טי מסקר: JLab JBuds Mini – אוזניות זעירות ועוצמתיות

אוזניות ה-JLab JBuds Mini (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי) אוזניות ה-JLab JBuds Mini (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

חברת JLab Audio האמריקאית מציעה כיום למכירה מגוון גדול של מוצרי אודיו, בהם אוזניות ה-JBuds Mini הזעירות במיוחד, המבטיחות להציע איכות שמע גבוהה באריזה קטנה עם עד 20 שעות שימוש.

אוזניות ה-JBuds Mini של JLab הוצגו מוקדם יותר השנה כדגם אוזניות ה-TWS הקטן ביותר של החברה עד היום והקטנות ביותר בעולם לפי החברה עצמה (להגדרתה ההצהרה היא מול מגוון רחב של אוזניות של חברות המוכרות בשוק), דבר שקשה לחלוק עליו כמו שנראה בסקירה, שתבדוק ותצטרך לענות על השאלה “האם אוזניות זעירות מצליחות לספק איכות שמע טובה?”

אוזניות ה-JLab JBuds Mini (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)
אוזניות ה-JLab JBuds Mini (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

מבט מקרוב על ה-JLab JBuds Mini

משפט אחד שעלה לי בראש עם קבלת האוזניות לביקורת הוא “דברים טובים באים באריזות קטנות”. ברגע שמוצאים את אוזניות ה-JBuds Mini מהאריזה שלהן, קשה שלא להתפעל מהגודל הזעיר שלהן, עם מארז נשיאה בגודל של 5.3×3.5×2.5 ס”מ בלבד.

האוזניות מגיעות עם דרייברי 6 מ”מ המאפשרים להן להגיע במשקל “נוצה” של 3.3 גרם בלבד, כאשר בחלק החיצוני ניתן לראות את לוגו JLab, המשמש גם ככפתור מגע לתפעול האוזניות וחור מיקרופון המשמש כחלק ממנגנון הפחתת הרעשים בשיחה.

תפעול האוזניות פשוט למדי, עם תמיכה בזיהוי של לחיצה בודדת, כפולה ומשולשת בכל אוזניה על מנת לבצע פעולות שונות כמו העברת שיר, הגברה או הנמכה של השמע, מעבר בין מצבי אקוולייזר ועוד.

אוזניות ה-JLab JBuds Mini (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)
אוזניות ה-JLab JBuds Mini (צילום: יאן לנגרמן, גאדג’טי)

החברה מייצרת את אוזניות ה-JBuds Mini בחמישה צבעים שונים. במקרה שלנו קיבלנו את הצבע ה”כחול” (Aqua Teal), צבע אלגנטי למדי לטעמי האישי, כאשר כל אחד יכול לבחור לו את הצבע המתאים לו.

עיצוב מארז הנשיאה של האוזניות נקי למדי וכולל את לוגו החברה בחלק העליון, עם מגרעת שנועדה לעזור לפתוח את המארז ומכילה לד פעילות בודד המציג גם את אחוז הסוללה באופן בסיסי למדי, צבע כחול ל-100%~30% סוללה ואדום מהבהב בפחות מ-30%.

בצד אחד של מארז הנשיאה אפשר למצוא חתיכת בד מחוברת שנועדה לעזור ולחבר את טבעת המתכת המגיעה באריזה לאוזניות על מנת לחבר אותם למחזיק מפתחות לדוגמה. בצד השני ניתן למצוא חיבור טעינת USB-C עדכני.

קשה להבין עד כמה אוזניות ה-JBuds Mini קטנות עד שמשווים אותן לאוזניות TWS אחרות שיש בשוק, כמו אוזניות ה-Galaxy Buds Pro ואוזניות ה-Soundcore Liberty 3 Pro (סקירה).

הגודל הזעיר שלהן גם אידיאלי על מנת לאחסן אותם בכיס הקטן של הג’ינס מבלי שהן יפריעו יותר מדי ולהשתמש בטבעת המתכת על מנת להוציא אותן מהכיס בקלות.

מפרט טכני JBuds Mini

  • דרייברים – 6 מ”מ
  • סוללה – 5.5 שעות בטעינה בודדת ו-20 שעות עם מארז הטעינה.
  • טעינה – חוטית USB-C.
  • טעינה מהירה – שעת שימוש בטעינה של 15 דקות.
  • קישורית – Bluetooth 5.3 עם תמיכה ב-SBC בלבד.
  • תקני עמידות – עמידות במים ואבק IP55 (אוזניות).
  • משקל – 3.3 גרם אוזניות ו-18.5 גרם מארז.

מפרט אוזניות ה-JBuds Mini בסיסי למדי, ובעוד שהן מגיעות עם חיבור Bluetooth 5.3 עדכני, הן תומכות בקודק ה-SBC הבסיסי בלבד ולא בקודקי שמע מתקדמים ואיכותיים יותר.

עם זאת, הן מגיעות עם בונוס נחמד בדמות תמיכה Fast Pair, המאפשר למכשירי אנדרואיד לזהות ולהתחבר אליהן בצורה מהירה עם פתיחת מארז הנשיאה.

בנוסף, האוזניות מגיעות עם תמיכה בחיבור MultiPoint המאפשר לחבר אותן לשני מכשירים במקביל.

חווית שימוש ב-JBuds Mini

צריך לציין כי הפתיחה של מארז ה-JBuds Mini מעט מעצבנת בשל הגודל הזעיר שלהן והמגנטים החזקים השומרים מפני פתיחה מקרית של המארז. באופן אישי הייתי חייב להשתמש בשתי ידיים על מנת לפתח אותו.

הגודל והמשקל הזעירים של האוזניות הופך אותן להרבה פחות בולטות מהאוזניים בהשוואה לאוזניות TWS אחרות בשוק, כאשר הן יושבות בצורה נוחה מאוד ויכולתי להשתמש בהן לאור זמן ממושך ללא תחשות אי נוחות מיוחד או עייפות ולנהל שיחות בצורה טובה למדי.

בעוד שהאוזניות לא מגיעות עם סינון רעשים מובנה (ANC), הן מציעות סינון רעשים פסיבי בזכות אטימה טובה של האוזניים, דבר שהופך את פיצ’ר השקיפות Be Aware לרלוונטי יותר להקשבה לקולות הסובבים.

איכות שמע היא דבר תמיד נושא סובייקטיבי והיא תלויה בהעדפות השמע של כל משתמש. באופן אישי דרייברי ה-6 מ”מ הזעירים הצליחו להפתיע אותי לטובה עם עוצמת שמע גבוהה במיוחד ואיכות צליל גבוהה, שאולי לא תצליח להתמודד עם אוזניות פרימיום, אך יחסית למחיר מדובר בהפתעה לטובה.

עומק השמע מוגבל יחסית לאור הגודל שלהן, אך הן מספקות באס סביר בהחלט ושמע באיכות טובה ובעוצמה גבוהה ללא הפרעות מיוחדות ששמתי לב אליהן, אך עם פחות הפרדה בין הצלילים השונים.

רשמית, האוזניות מציעות זמן שימוש של 5.5 שעות בטעינה בודדת ועד 20 שעות שימוש עם מארז הנשיאה שלהן, ומנסיוני האישי הזמנים תואמים למדי את המציאות בשטח, עם זמן שימוש של כ~5 שעות, כאשר האוזניות תומכות בנוסף בטעינה מהירה המספקת שעת שימוש בטעינה של 15 דקות.

אפליקציית JLabs

השליטה באוזניות ה-JBuds Mini מבוצעת באמצעות אפליקציית ה-JLabs (הורדה אנדרואיד/iOS) הרגילה של של החברה, המאפשרת לשלוט על הפיצ’רים השונים באוזניות.

במידה ואתם משתמשים במכשיר אנדרואיד פתיחה של האוזניות תקפיץ חלון התחברות מהיר עם פיצ’ר ה-Fast Pair של גוגל לצד האפשרות הרגילה של חיבור דרך הגדרות Bluetooth.

האפליקציה מציגה את מצב הסוללה של האוזניות ואוסף קצר ונוח של אפשרויות שליטה:

  • מצב Be Aware – מצב “שקיפות” המאפשר לשמוע את רעשי הסביבה.
  • אקוולייזר – מגיע עם שלוש הגדרות קבועות ואפשרות התאמה אישית על ידי המשתמש.
  • בקרי מגע – מאפשר לבחור אילו פעולות האוזניות יבוצעו בלחיצה קצרה, כפולה, משולשת או ארוכה.
  • מצב מוזיקה/קולנוע – מעבר בין שני מצבי שמע שאישית לא הצלחתי לשמוע ביניהם הבדל.
  • שמיעה בטוחה – מגביל את העוצמה המירבית של השמע לשמירה על בריאות האוזניים.
  • עדכון קושחה.

מדובר על אפליקציה בסיסית, אך נוחה למדי, המגיעה עם אוסף אפשרויות בסיסי אך מספק לתפעול האוזניות.

 

אפליקציית JLab
אפליקציית JLab

 

השורה התחתונה – מה חשבנו על ה-JLab JBuds Mini?

אני חייב להודות שאהבתי את אוזניות ה-JBuds Mini הרבה יותר ממה שחשבתי לפני הסקירה עצמה. גודלן הקומפקטי גרם לי להשאיר אותן באופן קבוע בכיס הקטן של הג’ינס במקום לזכור לקחת את האוזניות הרגילות שלי בתיק כזה או אחר, וכתוצאה מכך להשתמש בהן הרבה יותר ביום יום.

האוזניות אולי לא מגיעות עם פיצ’רים מתקדמים כמו סינון רעשים אקטיבי (ANC), אך הן מצליחות להציע סינון רעשים פסיבי טוב למדי בזכות אטימה טובה באוזניים, יחד עם איכות שמע גבוהה ומפתיעה למדי יחסית לגודל שלהן, גודל ומשקל המאפשרים להשתמש בהן זמן ממושך מבלי להתעייף.

האוזניות אולי לא יחליפו דגמים מתקדמים ויקרים יותר, אך הן מציעות איכות שמע טובה ומפתיעה למדי יחסית לגודל הזעיר שלהן, מה שהופך אותן לפתרון טוב ומשתלם למדי בעבור מישהו שמחפשים אוזניות TWS קופמקטיות כזוג ראשון, רזרבי או אפילו כמתנה לחובבי גאדג’טים.

אוזניות ה-JBuds Mini של JLab מהוות פתרון משתלם ואיכותי למדי בעבור מי שמחפש אוזניות קומפקטיות, כאשר ניתן לרכוש בארץ במחיר של מומלץ של 269 ש”ח.

מה אהבנו?

  • גודל קומפקטי  במיוחד.
  • אפשרות לחבר טבעת מתכת.
  • איכות שמע מפתיעה לטובה.
  • זמן סוללה טוב.
  • מחיר.

ומה לא?

  • אין סינון רעשים (די מובן אבל עדיין).
  • תמיכה בקודק SBC בסיסי בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים