גוגל חוגגת מיליארד משתמשי RCS ב-Google Messages עם פיצ’רים חדשים

חוגגים מיליארד משתמשים (מקור גוגל)

גוגל (Google) חוגגת מעל מיליארד משתמשי טכנולוגיית ה-RCS (ר”ת Rich Communication Services) באפליקציית ההודעות Google Messages של החברה במכשירי האנדרואיד השונים, עם הצגת אוסף פיצ’רים חדש בעבור המשתמשים.

גוגל רשמה ניצחון גדול בניסיון לדחוף את אימוץ טכנולוגיית ה-RCS לאחר שאפל “נכנעה” רשמית מוקדם יותר החודש והכריזה כי תוסיף בהודעות RCS במכשיריה במהלך 2024, זאת לאחר שנים ארוכות של מלחמות ה”בועה הירוקה והבועה הכחולה” עם משתמשי iMessage.

לרגל המאורע, גוגל מציגה אוסף של שבעה פיצ’רים חדשים לאפליקציית ההודעות:

  • “פוטומוג’י” (Photomoji) – אפשרות חדשה להפיכת תמונות לאמוג’י הניתנים לשימוש כתגובות בהודעות באמצעות הבינה המלאכותית של החברה. כבונוס, משתמשים שקיבלו את הפוטמוג’י יוכלו להשתמש בו בעצמם.
  • “מצב רוח קולי” (Voice Moods) – פיצ’ר שנועד לאפשר למשתמשים לשנות את קולם בהודעות הקוליות אותן הם שולחים, עם בחירה באחד מתשעה “רגשות” קול שונים.
  • “אפקטי מסך” (Screen Effects) – פיצ’ר שיפעיל אנימציה על כל המסך בשליחת הודעות מסויימות כמו “אני אוהב אותך” ו-“יורד שלג”, כאשר משתמשים יצטרכו לגלות מעל 15 משפטי מפתח להפעלת האפקטים.
  • “בועות מותאמות” (Custom Bubbles) – הסוף הרשמי לבועות הכחולות והירוקות עם האפשרות החדשה למשתמשים לבחור בעצמם את צבע הבועה והרקע בשיחות.
  • “אפקטי תגובות” (Reaction Effects) – הפיצ’ר החדש יוסיף אנימציה קטנה עם שליחת אחת מתוך עשר תגובות אמוג’י שונות 👍❤️ 😂😮😡👎💩🎉😠😢.
  • “אמוג’ים מונפשים” (Animated Emoji) – פיצ’ר שמוכר מאפליקציות מסרים אחרות, שליחת אמוג’י בודד תפעיל אותו כאנימציה מונפשת קצרה.
  • “פרופילים” (Profiles) – אפשרות להגדיר פרופיל אישי עם שם ותמונה שיופיע לכלל אנשי הקשר איתם מדברים בהודעות גוגל.

את אפליקציית ה-Google Messages ניתן להוריד מחנות ה-Google Play. אוסף הפיצ’רים החדש הופך להיות זמין כעת בעבור משתמשי הבטא של האפליקציה ובהמשך גם בעבור כלל המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים