הדארק ווב מציג תוכנית ריאליטי רצחנית בטריילר לקומדיה מבית דיסני

Self Reliance (באדיבות HULU)

ג’ייק ג’ונסון, אותו אנו מכירים כשחקן מ“הבחורה החדשה” (New Girl) ו“ספיידרמן: ממד העכביש” צועד לעבר תפקיד חדש כבמאי. ג׳ונסון כתב, ביים וגם מככב בסרט הקומדיה החדש “Self Reliance” מבית דיסני והולו, שמקבל כעת טריילר מלא.

ג׳ונסון מגלם את טומי, אדם פשוט שעומד בפני הזדמנות גדולה כשהוא פוגש בשחקן והקומיקאי אנדי סמברג (בתפקיד עצמו). בטריילר, טומי מתהלך לתומו ברחוב כאשר הלימוזינה של סמברג עוצרת לידו. טומי מזהה אותו ומבשר כי הוא מעריץ גדול, וסמברג בתמורה מציע לו להיכנס ללימוזינה – החלטה שתהפוך את חייו של טומי לעד.

סמברג לוקח את טומי למפיקים של תוכנית ריאליטי מסתורית בדארק ווב, שבחרו בו ככוכב. כחלק מהתוכנית, מתנקשים מכל העולם ינסו לחסל את טומי והמטרה שלו היא לשרוד במשך 30 יום מבלי להירצח.

כדי לתת לטומי איזשהו סיכוי לנצח, החוק המרכזי של התוכנית הוא שהמתנקשים יוכלו להרוג אותו רק כשהוא לבד. כל עוד טומי נמצא ליד מישהו, אסור להם לגעת בו. אם יצליח – יזכה בפרס של מיליון דולר. טומי מסכים לעסקה ומנסה לא להיות לבד אפילו לרגע – דבר שקשה לעשות כשאסור למי שאיתו אפילו ללכת לשירותים בלעדיו.

Self Reliance (באדיבות HULU)
Self Reliance (באדיבות HULU)

טומי מנסה לשתף פעולה עם אנשים שיסתובבו איתו וימנעו ממנו למות, אך הוא אף פעם לא יכול לדעת מי באמת לצידו ומי בעצם מתנקש סודי. המצב האבסורדי הופך לקומדיה רומנטית כשטומי פוגש במתחרה נוספת בתוכנית, והשניים נשבעים לא לעזוב זה את זה ולו לדקה.

אל צוות השחקנים מצטרפים אנה קנדריק (“פיץ’ פרפקט”), כריסטופר לויד (“בחזרה לעתיד”), ויין בריידי (“של מי השורה הזאת בכלל?”), אמילי המפשייר (“שיטס קריק”) ומרי הולנד (“ויפ”).

הסרט צפוי להגיע לדיסני+ בינואר, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים