אדי מרפי עדיין עושה צרות ב”השוטר מבוורלי הילס 4″

מתוך “השוטר מבוורלי הילס 4” (צילום: Melinda Sue Gordon/Netflix)

נטפליקס חופרת עמוק בארכיון הקולנוע ומחזירה למסך את סדרת סרטי הקומדיה “השוטר מבוורלי הילס”. אדי מרפי חוזר לגלם את הדמות שהפכה אותו לכוכב, בסרט הרביעי במספר, שייקרא “השוטר מבוורלי הילס: אקסל פולי” (Beverly Hills Cop: Axel F).

30 שנה חלפו מאז הסרט האחרון בסדרה, והשוטר ניצב שוב מול עולם הפשע של העיר העשירה בלוס אנג׳לס. כשבתו של אקסל (טיילור פייג’, “זולה”) מקבלת איומים על חייה, היא ואביה מתאחדים עם שותפיו הישנים בילי (ג’אדג’ ריינהולנד) וג’ון (ג’ון אשטון) ושותף חדש (ג’וזף גורדון לויט, “לופר”) כדי לחשוף קונספירציה מסתורית.

בטריילר אנו רואים שפולי מעולם לא פרש, ועדיין מבלה את ימיו במרדפים, קרבות יריות ושבירת כל חוקי המשטרה – סגנון פעולה שפעמים רבות גורמת למעצרו. אך הפעם, האיום פוגע בו אישית כאשר בתו נמצאת על המטרה של פושעים מסוכנים.

מרפי ניסה להרים פרק חדש בסדרה עוד בתחילת שנות האלפיים, והפרויקט נתקל באינספור בעיות, שכתובים ודחיות. את הסרט החדש חוזר להפיק המפיק האגדי ג׳רי ברוקהיימר, יחד עם מרפי וצ׳אד אומן (“אהבה בשחקים: מאווריק”), שגם עומל על פרק רביעי בסדרת סרטים קלאסית נוספת – “בחורים רעים” עם וויל סמית׳ ומרטין לורנס.

“השוטר מבוורלי הילס: אקסל פולי” מגיע מאת מארק מלוי, במאי שידוע בעיקר מפרסומות לחברת אפל. זהו יהיה סרט הקולנוע הראשון שלו. על התסריט אמונים הצמד קווין אטן וטום גורמיקן, שכתבו את קומדית האקשן “משקלו הבלתי נסבל של כישרון ענק” עם ניקולס קייג׳. אליהם מצטרף גם תסריטאי “אקווהמן” וויל ביל.

עוד יחזרו לגלם את דמויותיהם מסדרת הסרטים פול רייזר (הבלש ג׳פרי) וברונסון פינשוט (סרג’). אליהם יצטרף הפעם גם קווין בייקון (“להשאיר את העולם מאחור”).

הסרט יעלה לנטפליקס בקיץ 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים