אייסר מציגה נייד ומסך גיימינג עם תצוגה תלת-מימדית של SpatialLabs

נייד Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition (מקור אייסר) נייד Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition (מקור אייסר)

אייסר (Acer) הכריזה על פתרונות חדשים המשלבים את טכנולוגיית התצוגה התלת מימדית של SpatialLabs, נייד ה-Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition המגיע עם מסך 15.6 אינץ’ ברזולוציית 4K UHD ומסך הגיימינג Predator SpatialLabs View 27 בגודל 27 אינץ’, המציע תדר רענון של 160Hz.

הפיצ’ר המרכזי במוצרים החדשים של אייסר הוא השימוש בטכנולוגיית התלת מימד של SpatialLabs. בניגוד לפתרונות תצוגה תלת מימדית אחרים הזמינים בשוק, מסכים המשלבים את הטכנולוגיה מציגים שתי תמונות שונות לכל עין על מנת לקבל את האפקט התלת-מימדי באמצעות מערך חיישנים ומצלמות העוקבות אחרי עיני המשתמש ומתאימות את התמונה בהתאם.

נייד ה-Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition

נייד ה-Aspire 3D 15 החדש מגיע כאחד מהניידים הזולים ביותר של החברה המשלבים את טכנולוגיית ה-SpatialLabs. הוא מגיע עם מסך 15.6 אינץ’ ברזולוציית 4K UHD במצב דו-מימדי, אשר עומד ב-100% מתקן הצבעים Adobe RGB לאיכות צבעים גבוהה במיוחד בעבור גרפיקאים העובדים עם מודולי תלת-מימד.

מתחת למכסה של הנייד החדש אפשר למצוא את סדרת מעבדי ה-Raptor Lake H מהדור ה-13 של אינטל ברמה של עד Core i7-13620H לצד עד 32GB זיכרון, אחסון SSD בנפח של עד 2TB וכרטיס מסך ברמה של עד GeForce RTX 4050.

זה מפרט חזק, אך לא מרשים במיוחד בהשוואה לניידים אחרים בשוק, דבר התורם בסופו של דבר לתג המחיר הנמוך שלו בהשוואה לניידי ה-SpatialLabs האחרים של החברה.

נייד Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition (מקור אייסר)
נייד Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition (מקור אייסר)

מסך Predator SpatialLabs View 27

מסך ה-Predator החדש מצטרף לאוסף מסכי הגיימינג OLED ו-Mini LED אותם הציגה החברה.

הדגש העיקרי במסך הוא על טכנולוגיית ה-SpatialLabs לקבלת תצוגה תלת-מימדית בגודל 27 אינץ’ עם רזולוציית 4K UHD ותדר רענון של 160Hz, כאשר הוא אף כולל צמד רמקולי 2.5W מובנים בחלקו התחתון.

לא מדובר על מסך הגיימינג המהיר בעולם, אבל אין ספק כי הוא יציע חווית גיימינג ייחודית בהשוואה למסכים רגילים במשחקים תומכים (רשימה).

 

 

מסך גיימינג Predator SpatialLabs View 27 (מקור אייסר)
מסך גיימינג Predator SpatialLabs View 27 (מקור אייסר)

זמינות ומחירים

נייד Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition החדש של אייסר מדגם A3D15-71GM יהיה זמין למכירה מחודש פברואר הקרוב במחיר של החל מ-1400 דולר.

מסך ה-Predator SpatialLabs View 27 יהיה זמין למכירה במהלך הרבעון השני של 2024 במחיר של 2000 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים