איימי ויינהאוס היא האמנית הבאה לקבל סרט ביוגרפי חדש

Back To Black (באדיבות StudioCanal)

אחרי אלביס, קווין, אלטון ג׳ון ובוב מארלי מגיעה תורה של איימי ויינהאוס לקבל סרט ביוגרפיה מוסיקלי משלה. השחקנית מריסה אבלה (“תעשייה”) תיכנס לנעליה של כוכבת הנשמה הבריטית בסרט “Back to Black” על שם אחד הלהיטים הגדולים של הזמרת המנוחה.

הסרט יעקוב אחר מסעה המוקדם של ויינהאוס לעבר התהילה, ויעבור דרך התחנות השונות בקריירה הקצרה שלה, שנגדעה עם מותה בגיל 27.

העלילה תראה את עבודתה על אלבומה זוכה הגראמי כמו גם השתלבותה בסצינת המוסיקה הרעילה של לונדון, עם חברה פיט דוהרטי, סולן להקת הליברטינז, שהיה מכור ידוע לסמים.

בטריילר מספרת ויינהאוס שהיא לא יוצרת בעבור התהילה, אלא כי זה הדבר היחיד שהיא יודעת לעשות. כרגיל, אנו רואים את התחלתה החולמנית במועדונים קטנים ועד לאצטדיונים מלאים.

איימי מכריזה על עצמה כי היא ממש לא כמו הספייס גירלז, ופונה לכיוון הרבה יותר אפל – שגם יביא בסופו של דבר למפלתה.

Back To Black (באדיבות StudioCanal)
Back To Black (באדיבות StudioCanal)

יוצרת הסרט, הבמאית סאם טיילור ג’ונסון, קיבלה את ברכת משפחתה של ויינהאוס והאישור להשתמש בשיריה. אביה של הזמרת, מיטש ויינהאוס, ליווה את תהליך הפיתוח והצילומים.

כידוע, עירובם של בני משפחה בדרך כלל מוביל לסרטים פחות ביקורתיים כלפי האמן, אך זהו מחיר שלרוב היוצרים והאולפנים מעדיפים לשלם בעבור הזכויות לשירים.

אל צוות השחקנים מצטרפים לזלי מנוויל (“הכתר”), ג’ק אוקונל (“סקינס”), אדי מרסן (“סוף העולם”) וג’ולייט קאוון (“הכוח”). על התסריט אמון מאט גרינהלג, שכתב גם את הביוגרפיה המוסיקלית “קונטרול” על להקת ג’וי דויז’ן.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע במאי, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים