קונסולת Atari 400 חוזרת כמיני קונסולת ה-THE400 Mini

קונסולת ה-THE400 Mini (מקור retrogames) קונסולת ה-THE400 Mini (מקור retrogames)

חברת אטארי (Atari) המודרנית ממשיכה “להחזיר לחיים” את קונסולות האטארי הקלאסיות, כאשר שיתוף פעולה חדש עם חברת Retro Games מביא לנו את ה-THE400 Mini, קונסולת רטרו-מיני המגיעה בעיצוב קונסולת ה-Atari 400 וכוללת 25 משחקי רטרו מובנים.

בזמן שהפלייסטיישן וה-Xbox שולטות כיום בעולם הקונסולות, בעבר משתמשים זכו למגוון רחב יותר של קונסולות, שהחלו לחזור בשנים האחרונות בתור קונסולות “רטרו-מיני”, עם ה-NES Classic Edition, Super Nintendo, PlayStation Classic, Mega Drive Mini 2 ועוד.

בין שלל החברות היה ניתן למצוא את אטארי, שהציגה כבר מספר קונסולות רטרו-מיני, בהן קונסולת ה-Atari Gamestation Pro שנועדה למשחקי Atari 2600/5200/7800 ו-Arcade וקונסולת ה-+Atari 2600 שנועד למשחקי Atari 2600/7800.

קונסולת ה-THE400 Mini

קונסולת ה-THE400 Mini החדשה מגיעה בעיצוב הייחודי של קונסולת ה-Atari 400, אך בכמחצית מהגודל שלה, כאשר משתמשים שירכשו את הקונסולה יוכלו לשחק באחד מ-25 משחקים שונים, בהם Berzerk, Lee, Millipede, Miner 2049er, M.U.L.E. ו-Star Raiders II.

הקונסולה החדשה מגיעה עם יציאת HDMI להצגת וידאו באיכות 720p וחמישה חיבורי USB-A המאפשרים לחבר לקונסולה בקרים שונים, בהם ה-THECXSTICK איתו היא מגיעה.

הקונסולה תתמוך בהפעלת משחקים מה-USB, כאשר היא כוללת פיצ’ר מעניין בדמות “מצב הרצה לאחור” (Rewing mode) המאפשר לדלג אחורה 30 שניות במשחק על מנת לסייע למשתמש לעבור שלבים קשים.

קונסולת ה-THE400 Mini החדשה תהיה זמינה למכירה החל מחודש מרץ הקרוב ובמחיר של 120 דולר (כ~447 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים