הכירו את Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy – פלטפורמה יעודית למכשירי ה-Galaxy S24

פלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy (מקור קוואלקום) פלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy (מקור קוואלקום)

חברת קוואלקום (Qualcomm) הכריזה על ה-Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy, גרסה מותאמת של ה-Snapdragon 8 Gen 3 המיועדת למכשירי ה-Galaxy S24 של סמסונג, בדגש על מכשיר ה-Galaxy S24 Ultra.

הפלטפורמה החדשה מציעה שיפור של 20% בביצועי המעבד, עד 26% בביצועים הגרפיים ושיפור של עד 42% בביצועי הבינה המלאכותית בהשוואה לדור הקודם.

סמסונג וקוואלקום ממשיכות בשיתוף הפעולה

כחלק משיתוף הפעולה בין קוואלקום וסמסונג, החברה הציגה את הפלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy, גרסה מותאמת של פלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 3 המיועדת למכשירי ה-Galaxy S24 החדשים של סמסונג, בדומה לפלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy שנועדה למכשירי ה-Galaxy S23.

הפלטפורמה החדשה מגיעה בתצורה הזהה לזו של ה-Snapdragon 8 Gen 3 הרגילה, אך בעוד שקוואלקום העלתה את תדר העבודה של ליבת ה-Cortex-X4 החזקה מ-3.3GHz ל-3.39GHz, שיפור קל של 90Hz, ליבות ה-Cortex-A720 ו-Cortex-A520 הנוספות מגיעות בתדר עבודה נמוך יותר ב-100Hz בהשוואה לדגם הרגיל.

פלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy (מקור קוואלקום)
פלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy (מקור קוואלקום)

הדגש הגדול בפלטפורמת ה-Snapdragon החדשה הוא על ביצועי ה-AI, כאשר שבב ה-NPU המובנה מאפשר להפעיל את מגוון פיצ’רי ה-Galaxy AI אותם שילבה סמסונג במכשיר החדש, בהם תרגום בזמן אמת, עריכת תמונות עם אפשרויות עריכה מבוססות AI גנרטיבי, צילום לילי ועוד.

פלטפורמת ה-Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy החדשה של קוואלקום תהיה זמינה בכלל מכשירי ה-Galaxy S24 Ultra ובחלק ממכשירי ה-Galaxy S24 ו-+Galaxy S24 בשווקים נבחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים