הרוע ששוכן בקלפים יוצא החוצה בסרט האימה “טארוט”

מתוך “טארוט” (באדיבות פורום פילם)

אולפני סוני שיחררו טריילר לסרט האימה החדש “טארוט” (Tarot), מותחן על טבעי מצמרר ואפל ששואב השראה מקלפי העתידות העתיקים.

הסרט פותח תחילה תחת השם “הורוסקופ”, שהוא שמו של הרומן אשר עליו מבוסס, מאת הסופר ניקולס אדמס. כאשר קבוצת חברים מפרה את הכלל הקדוש ביותר בקריאת טארוט – לעולם לא להשתמש בחפיסה של מישהו אחר – הם משחררים מבלי ידיעתם רוע טהור אשר היה כלוא בין הקלפים.

אחד אחרי השני, הם מתעמתים עם גורלם ויוצאים למרוץ נגד המוות על מנת לברוח מהעתיד שחזו להם הקלפים.

העלילה ודאי נשמעת מוכרת למעריצי ז’אנר האימה. סיפורים דומים היה ניתן לראות בסדרת סרטי האימה “Ouija” שראו צעירים המעירים כוחות רשע באמצעות לוח מכושף, ובסרט האימה המדובר “נגעת – רצחת” (Talk to Me) של חברת A24 מהשנה שעברה, בו שיחקו צעירים במשחק בו הם לוחצים יד רדופה ומעירים את המתים.

מתוך
מתוך “טארוט” (באדיבות פורום פילם)

בטריילר ל”טארוט” מזלזלים החברים בחוק הקדוש של הקלפים ומחליטים לשחק בחפיסה שלא שייכת להם, אותה מצאו בעליית הגג.

הציורים המפחידים שעל הקלפים מתחילים לקום לתחייה ולאיים על הצעירים. בין השאר יתמודדו עם הדמויות המוכרות מהקלפים, כמו הנזיר, הקוסם, הכוהנת והמוות.

כל אחד מהם אמור לסמל עתיד כלשהו עבור מי שחשף אותו, אך בסרט האימה הזה הם דווקא ינסו למנוע את עתיד השחקנים, שעלולים למצוא את מותם.

הסרט מגיע מאת הבמאים והתסריטאים ספנסר כהן ואנה הלברג (“Extinction”, “בלתי נשכחים 4”). בצוות השחקנים ניתן למצוא את ג’ייקוב בטלון (“ספיידרמן: אין דרך הביתה”), אוונטיקה (“ילדות רעות”), אדיין ברדלי (“טעות בכיוון”) והארייט סלייטר (“אינדיאנה ג’ונס וחוגת הגורל”).

“טארוט” יינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-9 במאי, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים