רוברט דאוני ג’וניור מאמן מרגל ויאטנמי בסדרה חדשה

רוברט דאוני ג’וניור מתוך “The Sympathizer” (קרדיט: Hopper Stone/HBO)

רשת HBO ואולפני A24 חושפים טריילר לסדרת הריגול החדשה “The Sympathizer”, בכיכובו של רוברט דאוני ג’וניור. הסדרה מתוארת כחצי מותחן פעולה וחצי קומדיה סאטירית, העוסקת בהבדלי תרבות בין אמריקה למזרח אחרי מלחמת ויאטנם.

הסדרה מבוססת על ספרו רב המכר של וייט תאן נגויין, ועוקבת אחר “הקפטן” – מרגל קומוניסטי חצי צרפתי וחצי ויאטנמי שמגיע לארה”ב בימיה האחרונים של מלחמת ויאטנם. הצעיר מתחיל חיים חדשים בלוס אנג׳לס, שם הוא מגלה כי ימיו כמרגל עדיין לא הסתיימו.

בטריילר אנו פוגשים את הקפטן, שאולי נותן את הרושם של מהגר תמים וחייכן, אך בעצם מסתיר סוד אפל. הצעיר מגיע לאמריקה, שם הוא פוגש סוכן CIA (דאוני ג’וניור) שמגייס אותו לעבודת ריגול נוספת. המרגל מצטרף לקהילה של ויאטנמים שהוגלו לארה”ב, אך לא ברור כלפי מי נאמנותו באמת עומדת.

הסדרה, כמו הספר, תעסוק במידה רבה בהשפעה התרבותית של מלחמת ויאטנם, ותעמיד מראה סאטירית אל מול התכנים האמריקאיים שהופקו על המלחמה וזכו לנקודת מבט אמריקאית בעיקר – ובכך איבדו חלק מהמציאות הסבוכה שהתרחשה שם.

סנדרה או מתוך
סנדרה או מתוך “The Sympathizer” (קרדיט: Hopper Stone/HBO)

את הסדרה יצרו פארק צ’אן-ווק (“שבעה צעדים”) ודון מקלר (“הלילה האחרון”), כאשר דאוני ג’וניור ואשתו סוזן דאוני משמשים כמפיקים.

אל צוות השחקנים מצטרפים סנדרה או (“להרוג את איב”), הואה סוונדה (“קאובוי ביבופ”) וסיינה ורבר (“טעם דובדבן חדש לגמרי”).

הסדרה תכלול שבעה פרקים, ותעלה לשידור החל מה-15 באפריל בהוט, yes וסלקום tv.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים