מייקל קיטון הוא מתנקש שמסיים את המשימה שלו ב-10 דקות

Knox Goes Away, פוסטר (באדיבות Saban Films)

מייקל קיטון (“בירדמן”) מככב בטריילר למותחן האקשן החדש “Knox Goes Away”, בו הוא מככב וגם יושב על כסא הבמאי בפעם השניה בקריירה, אחרי סרט הביכורים שלו כבמאי – “The Merry Gentlemen” משנת 2008.

המותחן הבלתי צפוי עוקב אחרי ג’ון נוקס (קיטון), שכיר חרב המאובחן כסובל מדמנציה, ומנסה לכפר על מעשיו לפני שהמחלה שלו משתלטת לחלוטין. יחד עם חבר נאמן בעל עבר אפל משלו (אל פצ’ינו, “האירי”) נוקס יוצא למסע להציל את בנו המרוחק (ג’יימס מרסדן, “סוניק: הסרט”).

כאשר המשטרה מאחוריו והמחלה מאיימת לכלות את מה שנשאר מדעתו, נוקס מוצא עצמו במירוץ נגד השעון להשלים “מכה” אחת אחרונה לפני שנהיה מאוחר מדי.

בטריילר מספר נוקס לחברו על הדרך בה הוא רואה את משימות החיסול שלו – בניגוד לשכירי חרב אחרים שנוהגים לחקור את המטרה שלהם, נוקס מעדיף לדעת כמה שפחות על הבן אדם ולסיים את המשימה תוך עשר דקות, אחריהן כבר לא יהיה אדם לדבר עליו.

במהלך אחת המשימות, נוקס מתחיל לאבד את זכרונו, ומגלה כי הוא בשלבים מתקדמים של דימנציה המותירים לו שבועות ספורים בלבד לחיות. בנו של נוקס, מיילס, מגיע לסף דלתו ומבקש את עזרתו. מסתבר שבחור פגע בבתו ובהתקף זעם מיילס הרג אותו.

מיילס הנואש מסכים לסלוח לאביו, ממנו התנתק כשגילה על עבודתו כשכיר חרב, וכעת השניים יעשו הכל כדי להסתיר את הרצח. בעוד הוא מסייע לבנו, נוקס מתחיל להיות משוכנע שהוא זה שבגד בו והסגיר אותו למשטרה – אך ככל שהמחלה מתפשטת, קשה לדעת מה אמיתי ומה לא.

Knox Goes Away, פוסטר (באדיבות Saban Films)
Knox Goes Away, פוסטר (באדיבות Saban Films)

קיטון ביים את הסרט על פי תסריט של גרגורי פואריר (“אוצר לאומי: ספר הסודות”), תחת חברת ההפקות של חיים סבן, שגם תפיץ את הסרט. אל צוות השחקנים מצטרפים מרשה גיי הרדן (“מיסטיק ריבר”), ג’ואנה קוליג (“אדוני האוויר”), ריי מקינון (“דדווד”), סוזי נקמורה (“אווניו 5”) וצ’אד דונלה (“סקנדל”).

הסרט הוקרן לראשונה בספטמבר של השנה שעברה כחלק מפסטיבל הקולנוע של טורונטו. הוא צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארה”ב ב-15 במרץ. טרם נמסר האם יגיע גם לישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים