סמסונג מכריזה רשמית על רצועת ה-Galaxy Fit3 החכמה

רצועת Galaxy Fit3 (מקור סמסונג) רצועת Galaxy Fit3 (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) הכריזה רשמית על ה-Galaxy Fit3, הדור השלישי בסדרת רצועות ה-Galaxy Fit החכמות של החברה, המגיעה עם מסך AMOLED בגודל 1.6 אינץ’, אפשרות למעקב אחר למעלה מ-100 פעילויות ספורט וזמן סוללה ארוך של עד 13 ימים.

אחרי לא מעט הדלפות ויותר מכמה שנים, סמסונג משיקה רשמית את המחליף לרצועת ה-Fit2 מ-2020 בדמות ה-Fit3, שמגיעה עם גוף אלומיניום ומסך AMOLED בגודל 1.6 אינץ’, הרחב יותר ב-45% ממסך ה-1.1 אינץ’ מהדור הקודם, מסך המגיע ברזולוציית 402×256, כאשר החברה מציינת תמיכה במגוון של למעלה מ-100 תצוגות מסך שונות.

בדומה לשעונים ורצועות כושר חכמים אחרים, ה-Fit3 של סמסונג מציעה מעקב אחר למעלה מ-100 פעילויות ספורט שונות, אך ללא שבב GPS מובנה למעקב מיקום, זאת בנוסף לפיצ’רים סטנדרטיים יותר כמו מעקב דופק ושינה, לצד אפשרות לזיהוי נפילות.

סמסונג שמה דגש על נושא השינה, כאשר ה-Galaxy Fit3 מגיעה עם “מאמן שינה” (Sleep Coaching) שנועד לשפר את שנת המשתמש.

רצועת הגלקסי Fit3 מגיעה עם עמידות למים ואבק בתקן IP68 ועמידות למים לעומק של 50 מטרים (5ATM), כאשר הסוללה מובנה בקיבולת של 208mAh אמורה להספיק לעד 13 ימי שימוש, עם תמיכה בטעינה מהירה המסוגלת להטעין עד 65% מהסוללה ב-30 דקות.

רצועת ה-Galaxy Fit3 החדש של סמסונג תהיה זמינה למכירה בישראל החל מחודש מרץ במחיר של 399 ש”ח. את הרצועה יהיה ניתן להשיג בצבעים אפור, כסוף וזהב-ורוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים