שירות ה-Copilot Pro של מיקרוסופט מגיע למדינות נוספות, בהן ישראל

Copilot Pro (מקור מיקרוסופט) Copilot Pro (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על הרחבת הזמינות של ה-Copilot Pro, מנוי הפרימיום בתשלום לפתרון הבינה המלאכותית Copilot, ל-222 מדינות שונות, בהן ישראל.

מנוי ה”פרו” מאפשר למשתמשים לקבל גישה מהירה יותר למודלי ה-AI השונים של החברה, לצד יכולת שימוש ב-Copilot בגרסה המקוונת והחינמית של חבילת האופיס Microsoft 365.

מנוי ה-Copilot Pro שהוצג בתחילת השנה מגיע כגרסה משודרגת יותר של ה-Copilot, פתרון הבינה המלאכותית של מיקרוסופט המתבסס על טכנולוגיות הבינה המלאכותית של OpenAI, וכולל את הגישה למודל ה-GPT-4 Turbo המתקדם יותר, תעדוף בגישה למודלים ואפשרות ליצירת פתרונות Copilot GPT מותאמים אישית באמצעות כלי ה-Copilot GPT Builder, פתרון המקביל למעשה ל-GPTs של OpenAI, המאפשר ליצור בוטי GPT יעודיים למשימות ספציפיות כמו בישול, טיולים ועוד.

שינוי נוסף אותו מציגה מיקרוסופט ל-Copilot Pro הוא הזמינות שלו בגרסה המקוונת של חבילת ה-Microsoft 365, הכוללת את יישומי האופיס השונים של החברה, בהם Word, Excel, PowerPoint, Outlook ו-OneNote, כאשר לשם שימוש ב-Copilot Pro בגרסאות הרגילות של הישומים משתמשים יצטרכו עדיין לרכוש מנוי נפרד ל-Microsoft 365.
השוואת מנויי ה-Copilot, Copilot Pro ו-Copilot for Mircosoft 365 העסקי (מקור מיקרוסופט)
השוואת מנויי ה-Copilot, Copilot Pro ו-Copilot for Mircosoft 365 העסקי (מקור מיקרוסופט)

מחיר מנוי ה-Copilot Pro של מיקרוסופט עומד על 20 דולר, או 75 ש”ח בחודש לכל משתמש בעבור משתמשים בישראל.

החברה מציינת כי היא מציעה תקופת התנסות חינמית של חודש ל-Copilot Pro בעבור משתמשים שיתקינו אפליקציית ה-Copilot בסלולר (אנדרואיד/iOS).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים