הוכרזה: Logitech Signature Slim Keyboard K950 – מקלדת אלחוטית דקה

מקלדת ה-Signature Slim K950 ועכבר ה-Signature M750 (מקור לוג’יטק)

חברת לוג’יטק (Logitech), אחת מיצרניות הציוד ההיקפי המוכרות בעולם, הכריזה על ה-Signature Slim K950, מקלדת דקה המיועדת כפתרון לעבודה ושימוש רגיל, עם יכולת חיבור לעד שלושה התקנים בו זמנית ומעבר מהיר ביניהם.

בעבור משתמשים המחפשים סט מקלדת ועכבר, החברה תציע את ה-Signature Slim Combo, סט הכולל את מקלדת ה-K950 החדשה ועכבר ה-Signature Plus M750, המגיע עם חיישן 4000DPI וחיבור לשלושה התקנים.

Logitech Signature Slim Keyboard K950

מקלדת ה-K950 החדשה של לוג’יטק מגיעה בעיצוב דק המזכיר את דגם ה-MX Keys S עם עובי של 23.1 מ”מ בלבד, כאשר היא מציעה אפשרות לחיבור ומעבר מהיר בין שלושה התקנים ואפשרות לבחירה בין 8 זוויות הקלדה שונות.

את המקלדת יהיה ניתן להשיג בצבע שחור (Graphite) או לבן (Off-white), כאשר היא משתמשת בפלסטיק PCR ממוחזר ברמה של עד 62% ו-48%, בהתאם לצבעים.

מבחינת זמן השימוש, מקלדת ה-K950 החדשה מציעה זמן שימוש ארוך במיוחד של 36 חודשים באמצעות צמד סוללות AAA.

מקלדת ה-Signature Slim K950 ועכבר ה-Signature M750 (מקור לוג'יטק)
מקלדת ה-Signature Slim K950 ועכבר ה-Signature M750 (מקור לוג’יטק)

Logitech Signature Plus M750

עכבר ה-M750 מגיע עם מקשים שקטים וגלגת ה-SmartWheel החכמה של לוג’יטק, כאשר הוא מצוייד בחיישן של עד 4000DPI ואפשרות לחיבור ומעבר מהיר בין שלושה התקנים שונים.

בדומה למקלדת, את העכבר יהיה ניתן להשיג בצבע שחור או לבן, כאשר גם כאן ניתן למצוא שימוש בפלסטיק PCR ממוחזר ברמה של עד 63% ו-26%, בהתאם לצבע.

עכבר ה-M750 מציע זמן שימוש של עד 24 חודשים באמצעות סוללת AA בודדת.

זמינות ומחירים

מקלדת ה-Signature Slim MK950 החדשה של לוג’יטק תהיה זמינה למכירה בישראל החל מחודש אפריל במחיר של 399 ש”ח למקלדת בלבד או 499 ש”ח לגרסת ה-Combo הכוללת גם את עכבר ה-Signature M750.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים