ג’רי סיינפלד משכתב את ההיסטוריה בקומדיה חדשה של נטפליקס

מתוך “הקרב על הפופ-טארט” (באדיבות John P. Johnson/Netflix)

בשנים האחרונות זכינו לראות סרטים ביוגרפיים על תהליך היצירה של טטריס, מכשיר הבלאקברי, נעלי אייר ג׳ורדן ובובות הביני-בייביס. אל הטרנד המשונה הזה מצטרף כעת לא אחר מאשר ג’רי סיינפלד, שמביא לנו את “הקרב על הפופ-טארט” (Unfrosted), בו יחשוף את הסיפור שמאחורי הפופ טארט, אחד החטיפים המפורסמים בארה”ב.

סיינפלד כתב, ביים ויככב בסרט, שלוקח אותנו למישיגן של 1963, בעיצומו של הריב המתוקשר בין ענקי חברות הדגנים קלוגס ופוסט. השניים מתחרים על הזכות להיות הראשונים בשוק שיוציאו מאפה חדש שישנה את כל מה שהאמריקאים יודעים על ארוחת הבוקר. זהו סיפור על שאפתנות, בגידה, סוכר וחלבנים מאיימים.

את הרעיון לסרט קיבל סיינפלד מאחת הבדיחות שסיפר בספיישל הסטנד-אפ שלו, “23 שעות לשרוף” (23 Hours to Kill), ששודר בנטפליקס בשנת 2020. בספיישל מתאר הקומיקאי כיצד הפופ-טארט “פיצץ את מוחו” כשהיה ילד, וגילה לראשונה אופציה סוכרית ומלהיבה לארוחת הבוקר שהייתה עד אז כה משעממת.

סיינפלד מגלם את בוב קבנה, המגלה מצפייה במשדר חדשות כי חברת פוסט המתחרה בקלוגס מוציאה את המאפה לשוק. בוב מתפרץ למשרדו של קלוג (ג’ים גפיגן) ומדווח לו את שאירע. בינתיים, בתו של בעלי חברת פוסט, מרג’ורי (איימי שומר) נשבעת שתביס את החברה המתחרה, שסמלה מתגרה בה מהבניין שמחוץ לחלון משרדה.

קלוגס מקימים צוות שיאיץ את הפיתוח של המאפה שלהם, ואף מגיעים לבית הנשיא קנדי כדי להציג את החזון שלהם. אחרי שהמוצר מוכן, קבנה מבין שמה שבאמת חשוב הוא למצוא לו שם קליט שימשוך את הילדים.

מתוך
מתוך “הקרב על הפופ-טארט” (באדיבות Netflix)

אם לא ברור מהטריילר המשעשע והמוגזם, מדובר בסרט רחוק שנות אור מביוגרפיה אמיתית. בדומה לסרט הביוגרפי של הזמר ווירד אל, מה שנראה כאן היא קומדיה מטורפת עם שלל דמויות צבעוניות, חלקן מבוססות על אנשים אמיתיים וחלקם מומצאים, אבל לאף אחת מהן אין באמת קשר למציאות.

אל סיינפלד יצטרפו בטירוף הזה רשימה של כנראה כל השחקנים הקומיים בארה״ב. ניתן למצוא שם את מליסה מקרת’י (“מכסחות השדים”), מקס גרינפילד (“הבחורה החדשה”), פיטר דינקלג׳ (“משחקי הכס”), דן לוי (“שיטס קריק”), ג’יימס מרסדן (“בשבילי אתם מתים”), ג’ק מקברייר (“30 רוק”), תומאס לנון (“רינו 911”), בובי מויינהן (“סאטרדיי נייט לייב”), מריה בקלובה (“בוראט 2”), טוני הייל (“ויפ”), ג’ון האם וג’ון סלאטרי (“מד מן”), פרד ארמיסן (“פורטלנדיה”) ויו גרנט (“וונקה”).

“הקרב על הפופ-טארט” יינחת בנטפליקס ב-3 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים