הג’וקר והארלי קווין בורחים מהמוסד בטריילר ל”טירוף בשניים”

ג’וקר: טירוף בשניים, פוסטר (באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט)

חואקין פיניקס חוזר לנעלי הדמות שהביאה לו את פרס האוסקר בסרט ההמשך “ג’וקר: טירוף בשניים” (Joker: Folie à Deux). הפעם, מצטרפת אליו ליידי גאגא בתפקיד הארלי קווין, ונראה כי הגרסה שלה רחוקה במיוחד מזו של מרגו רובי, שגילמה אותה בסרטי “יחידת המתאבדים”.

לאור הצלחת הסרט הקודם, הבמאי טוד פיליפס מרשה לעצמו לקחת יותר חירויות אומנותיות ובוחר להפוך את ההמשכון למחזמר ג’וקבוקס – כינוי למחזות זמר המתבססים על אסופת להיטים קיימים ולא שירים מקוריים, בדומה ל“מולן רוז'” ו“מאמא מיה”.

“טירוף בשניים” ממשיך מהיכן שהסרט הקודם הסתיים, כאשר ארתור פלק (פיניקס) כלוא במוסד ארקהם למשוגעים. בטריילר ארתור מתהלך במסדרונות המוסד ומבעד לדלת רואה את הארלי (גאגא). השניים מיד תופסים את תשומת ליבם זה של זו, וכך מתחיל הקשר הרעיל ביותר בהיסטוריה של גות’האם.

הארלי מתרשמת מארתור והפשעים שהובילו אותו לבית המשוגעים ומרגישה שבניגוד אליה הוא עשה משהו עם החיים שלו. השניים מתכננים את בריחתם מהמוסד, ויוצאים לכבוש את העיר עם הטירוף המיוחד שלהם. קטעי המוסיקה הפנטסטיים מדגישים בטריילר את ההזיות האידיליות שלהם בעוד במציאות הם מובילים את גות׳האם לכאוס.

ג'וקר: טירוף בשניים, פוסטר (באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט)
ג’וקר: טירוף בשניים, פוסטר (באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט)

בניגוד לנרטיב המוכר של הג’וקר והארלי, האומר כי הוא דרדר אותה ממדענית נורמטיבית לפסיכופטית מסוכנת, הפעם נראה מהטריילר כי נעשה סוג של היפוך תפקידים, או לפחות נבנה סיפור משותף יותר בו השניים משפיעים זה על זה ומזינים זו את הטירוף של זה. בסיום הטריילר, הארלי מבקשת לראות את ארתור כפי שהוא באמת, מדרבנת אותו לחזור לסורו.

“ג’וקר” הראשון היה לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של חברת DC, והיה לסרט הראשון בעל דירוג R למבוגרים בלבד שחצה את רף מיליארד הדולר בקופות.

פיליפס חוזר לכסא הבמאי, וכן כתב את התסריט ואל צוות השחקנים מצטרפים הפעם ברנדון גליסון (“רוחות אינישרין”), קתרין קינר (“תברח”) וקן ליונג (“זמן”).

“ג’וקר: טירוף בשניים” יגיע לבתי הקולנוע באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים