סוני משיקה את סדרת פתרונות השמע ULT עם אוזניות אלחוטיות ורמקולים

מותג ה-ULT החדש (מקור סוני) מותג ה-ULT החדש (מקור סוני)

סוני (Sony) הכריזה על משפחת פתרונות אודיו חדשים בשם ULT, קיצור של Ultimate (“אולטימטיבי”), סדרה הכוללת את אוזניות ה-ULT WEAR מסננות הרעשים המגיעות עם צמד מצבי ULT חדשים לשיפור הבאס וזמן סוללה של עד 50 שעות, ושלושה רמקולים חדשים, בהם רמקול המסיבות הענק ULT TOWER 10 ושני הרמקולים הניידים ULT FIELD 7 ו-ULT FIELD 1, המציעים עד 30 ו-12 שעות שימוש.

הספקנו להכיר את אוזניות ה-ULT WEAR החדשות של סוני בתחילת החודש עם הדלפה חדשה שזיהתה את הדגם החדש כאוזניות ה-WH-ULT900N, אוזניות שכעת מסתבר כי הן שייכות למשפחת מוצרים שלמה בשם ULT, פתרונות שמע הכוללים כפתור יעודי חדש לשיפור הבאס הזמין בכלל המוצרים החדשים.

אוזניות ה-ULT WEAR מגיעות עם דרייברי 40 מ”מ לקבל שמע באיכות גבוהה, כאשר כפתור ה-ULT החדש יכול להפעיל מצב ULT1 לקבלת באס עמוק וכבד יותר ו-ULT2 לחווית באס עוצמתית יותר.

האוזניות החדשות משלבות בנוסף את שבב ה-Sony V1, האחראי בין היתר על סינון הרעשים, כאשר הן מגיעות עם קישוריות Bluetooth 5.2, תמיכה בקודק ה-LDAC להעברת שמע באיכות גבוהה, חיבור לשני התקנים בו זמנית (Mulitpoint) וטכנולוגיות ה-DSEE, Clear Bass ו-360 Reality Audio.

אוזניות ULT WEAR (מקור סוני)
אוזניות ULT WEAR (מקור סוני)

האוזניות מגיעות במשקל של 255 גרם עם סוללה מובנית המציעה עד 50 שעות שימוש במצב רגיל ועד 30 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל, כאשר הן יתמכו בטעינה מהירה המספקת 5 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות או שעה וחצי של שימוש בטעינה של 3 דקות בלבד.

רמקולי Sony ULT

מלבד אוזניות ה-ULT WEAR החדשות, סוני הציגה גם שלושה רמקולי ULT:

  • ULT TOWER 10 – רמקול ענק המיועד לשימוש במסיבות עם תאורת RGB מובנית, קריוקי עם מיקרופון הכלול בערכה, מגבר לניגון ועוד. הרמקול מגיע בעוצמה של 139W ומיועד לספק שמע 360° היקפי בזכות צמד טוויטרים, צמד דרייברי מיד ו-וופר בודד, המעלים יחדיו את משקל הרמקול ל-29 ק”ג.
רמקול ULT TOWER 10 (מקור סוני)
רמקול ULT TOWER 10 (מקור סוני)
  • ULT FIELD 7 – רמקול “נייד” יחסית במשקל של 6.3 ק”ג, המגיע עם צמד טוויטרים (46 מ”מ) ו-וופרים (114 מ”מ) בעוצמה כללית של 45W. הרמקול מגיע עם עמידות במים ואבק בתקן IP68 וזמן סוללה של עד 30 שעות.
  • ULT FIELD 1 – רמקול נייד באמת במשקל נמוך של 650 גרם, עם טוויטר 16 מ”מ בודד ו-וופר 83×42 מ”מ מלבני בעוצמה כללית של 7.5W. הוא מגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP67 ומציע זמן שימוש של עד 12 שעות.

זמינות ומחירים

סדרת פתרונות האודיו החדשים של סוני מסדרת ה-ULT החדשה תהיה זמינה למכירה במהלך חודשי האביב (מרץ-יוני).

מחירים:

  • אוזניות ה-ULT WEAR יוצעו במחיר של 200 דולר.
  • רמקול ה-ULT FIELD 1 יוצעו במחיר של 129 דולר.
  • רמקול ה-ULT FIELD 7 יוצעו במחיר של 499 דולר.
  • רמקול ה-ULT TOWER 10 יוצעו במחיר של 1199 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים