ווסטרן דיגיטל מציגה את כרטיס ה-SD הראשון בנפח 4TB ופתרונות אחסון נוספים

כונן G-DRIVE RAID Mirror מבית SanDiskPro (מקור WD) כונן G-DRIVE RAID Mirror מבית SanDiskPro (מקור WD)

ווסטרן דיגיטל (Western Digital), יצרנית פתרונות האחסון המוכרת, הכריזה במהלך תערוכת NAB Show 2024 על מגוון פתרונות אחסון חדשים, בהם כרטיס SD ראשון בעולם בנפח של 4TB, כרטיסי SD Express מהירים, פתרונות אחסון חדשים מסדרת ה-SanDisk Proffesional ועוד.

כרטיס זיכרון SanDisk

ווסטרן דיגיטל מאמצת את תקן ה-SD Express עם הצגת שני כרטיסי SD ו-microSD חדשים בנפח של 128GB ו-256GB, המציעים מהירות של עד 880MB/s, פי 4.4 בהשוואה לזיכרון ה-SD UHS-I המהיר ביותר של החברה.

בנוסף, החברה מרעננת את סדרת זכרונות ה-Sandisk Extreme Pro עם הצגת גרסאות SD ו-microSD חדשות בנפח של 2TB, ולצידן את כרטיס ה-SanDisk Extreme Pro SDUC SD בנפח של 4TB, לראשונה בתעשיה.

החברה לא מסרה צפי מחיר לכרטיסי הזיכרון החדשים, כאשר כרטיס ה-4TB צפוי להגיע לשוק במהלך 2025.

כרטיס SanDisk 4TB Extreme PRO SD (מקור WD)
כרטיס SanDisk 4TB Extreme PRO SD (מקור WD)

מוצרי SanDisk Professional למקצוענים

לאחר שהציגה את קשיח ה-Ultrastar בנפח 24TB, החברה מרעננת את כלל פתרונות האחסון ממותג ה-SanDisk Professional שלה, המגיעים ברובם עם חיבורי USB-C Thunderbolt 3 להעברת המידע.

רשימת הדגמים:

  • 24TB G-DRIVE – התקן בעל כונן בודד בעל חיבור USB-C 10Gbps רגיל במחיר של 700 דולר.
  • 24TB G-DRIVE PROJECT – התקן בעל כונן בודד עם אפשרות להוספת אחסון PRO-BLADE SSD, במחיר של 930 דולר.
  • 48TB G-RAID MIRROR – התקן בעל צמד כוננים ברייד 1 ואפשרות להוספת אחסון עם כונני PRO-BLADE SSD, במחיר של 1600 דולר.
  • 96TB G-RAID SHUTTLE 4 – התקן בעל ארבעה כוננים הפועלים ברייד 5 למהירות קריאה של עד 700MB/s, אפשרות להגדרת רייד 0/1/10, במחיר של 4500 דולר.
  • 192TB G-RAID SHUTTLE 8 – התקן בעל שמונה כוננים עם אפשרות להגדרת רייד 0,1,5,6,10,50 ו-60 לקבלת מהירות קריאה של עד 1690MB/s, במחיר של 7500 דולר.

התקן ה-Ultrastar Transporter

פתרון אחסון נוסף שהוצג בתערוכה, את זה כבר הזכרנו בנפרד, הוא ה-Ultrastar Transporter, התקן אחסון בעל נפח עצום של עד 368TB ומשקל לא פחות של 15 ק”ג, כאשר הוא מגיע עם מזוודת אחסון יעודית עם גלגלים.

בניגוד לפתרונות אחסון רגילים, ה-Ultrastar Transporter הוא למעשה שרת אחסון המבוסס על מעבד Xeon בעל 12 ליבות עם אפשרות העברת מידע מהירה במיוחד באמצעות צמד חיבורי רשת 200GbE.

התקן ה-WD Ultrastar Transporter (מקור WD)
התקן ה-WD Ultrastar Transporter (מקור WD)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים