הוכרזו: Nothing Ear ו-Ear (a) – דור שלישי לאוזניות מסננות הרעשים

אוזניות Nothing Ear (מקור Nothing) אוזניות Nothing Ear (מקור Nothing)

חברת Nothing הכריזה היום (ה’, 18.4) על אוזניות ה-Nothing Ear ו-(Nothing Ear (a, הדור השלישי של אוזניות ה-Ear האלחוטיות של החברה, המגיע בשני המקרים עם סינון רעשים אקטיבי של עד 45 דציבל וזמן סוללה ארוך של עד 40.5 ו-42.5 שעות, בהתאמה.

באופן מעט מבלבל, אוזניות ה-Ear החדשות של Nothing הן הדור השלישי בסדרה הכוללת את דגם ה-Ear (1) (סקירה) המקורי ואת דגם ה-Ear (2) (סקירה) הקודם, כאשר שני הדגמים עומדים בתקן ה-Hi-Res Audio לאיכות שמע גבוהה, תמיכה בקודק ה-LDAC וסינון רעשים של 45 דציבל בטווח ה-5000Hz.

ההבדל הגדול בין הדגמים נמצא בדרייבר ה-11 מ”מ הנמצא בשניהם, אך בעוד שדגם ה-Ear הבכיר יותר משתמש בדרייבר קרמי לקבלת שמע איכותי יותר עם תמיכה בקודק ה-LHDC 5.0, אוזניות ה-Ear (a) מגיעות עם דרייבר PMI + TPU פשוט יותר.

פיצ’ר מעניין אותו הוסיפה Nothing לצמד האוזניות החדש הוא חיבור לצ’אטבוט ה-ChatGPT של OpenAI, המאפשר למשתמשים להפעיל את הצ’אטבוט דרך האוזניות, פיצ’ר הצפוי להגיע בהמשך גם לדגמי ה-Ear (1), Ear (2) ו-Ear (stick).

אוזניות Nothing Ear (מקור Nothing)
אוזניות Nothing Ear (מקור Nothing)

מבחינת זמן השימוש, אוזניות ה-Nothing Ear החדשות יציעו עד 8.5 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 40.5 שעות שימוש עם מארז הטעינה ללא סינון רעשים פעיל, מארז התומך גם בטעינה אלחוטית, כאשר הפעלת סינון רעשים מורידה את זמן השימוש לעד 5.2 ו-24 שעות, בהתאמה.

לעומתן, אוזניות ה-Ear (a) מציעות זמן שימוש מעט ארוך יותר של עד 9.5 ו-42.5 שעות ללא סינון רעשים פעיל או 5.5 ו-24.5 שעות עם סינון רעשים פעיל, בהתאמה, כאשר שני הדגמים תומכים בטעינה מהירה המספקת 10 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות Nothing Ear (a)(מקור Nothing)
אוזניות Nothing Ear (a)(מקור Nothing)

אוזניות ה-Nothing Ear ו-Nothing Ear (a) החדשות זמינות למכירה בישראל במחיר של 629 ו-439 ש”ח, בהתאמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים