אדם דרייבר עוצר את הזמן באפוס הקולנועי של במאי “הסנדק”

מתוך טריילר ל”מגלופוליס” (באדיבות American Zoetrope)

הבמאי האגדי פרנסיס פורד קופולה (“הסנדק”, “אפוקליפסה עכשיו”) משחרר טיזר ראשון לאפוס הקולנועי החדש שלו, “מגלופוליס” (Megalopolis) – סרט מדע בדיוני רומנטי ועטור כוכבים.

הסרט עוקב אחר סיפור האהבה בין סיזר (אדם דרייבר, “בית גוצ׳י”) וג’וליה (נטלי עמנואל, “משחקי הכס”) בעיר העתידנית “רומא החדשה”. ג׳וליה נקלעת למאבק בין סיזר לבין אביה פרנק (ג’יאנקרלו אספוזיטו, “סמוך על סול”) המחזיקים בדעות שונות לגבי כיצד לנהל את העיר.

סיזר האמן המודרני רוצה לקדם את העיר לעבר עתיד אוטופי, בעוד פרנק החמדן מעדיף לשמר את הסטטוס קוו והמסורות השמרניות. בעוד שני הגברים נלחמים זה בזה, ג׳וליה יוצאת למסע בו תבין מה האנושות באמת הכי צריכה.

בטיזר הקצר נראה סיזר מטפס על גג גורד שחקים וכמעט נופל אל מותו, אך ברגע האחרון מפעיל את כוחו לעצור את הזמן. כאשר הוא מקיש באצבעותיו, הזמן חוזר לרוץ. הטיזר בהחלט לא חושף דבר על העלילה, ומתמקד בעיקר בהבהרה כי מדובר בז’אנר מדע בדיוני בו לדמויות יש כוחות מיוחדים.

מגלופוליס, פוסטר (באדיבות American Zoetrope)
מגלופוליס, פוסטר (באדיבות American Zoetrope)

את הטריילר פרסם קופולה ברשתות החברתיות עם הקדשה לאשתו המנוחה, שנפטרה לפני מספר שבועות. הסרט הינו פרויקט חלומותיו של קופולה, שהוא ניסה להפיק במשך עשורים. הבמאי שאף לממן את הסרט עוד משנות ה-80, והשקיע משכורות מסרטים אחרים שביים ומרווחי היקב הפרטי שלו כדי להגשים את החלום.

בשנת 2022 החליט הבמאי להפיק את הסרט לבדו, והשקיע כ-120 מיליון דולר מכספו האישי בתקווה שיחזיר את ההשקעה לאחר ההפצה.

אל צוות השחקנים גייס קופולה גם את אוברי פלאזה (“הלוטוס הלבן”), ג’ייסון שוורצמן (“אסטרואיד סיטי”), דסטין הופמן (“איש הגשם”), ג’ון ווייט (“אנקונדה”), לורנס פישבורן (“המטריקס”), שיה לה-באף (“רובוטריקים”), קלואי פיינמן (“סאטרדיי נייט לייב”) וטליה שייר (“רוקי בלבואה”) – אחותו של קופולה.

“מגלופוליס” צפוי להיחשף לראשונה בפסטיבל קאן ב-17 במאי. תאריך הפצתו הקולנועית טרם נקבעה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים