רשת NBC מזמינה סדרת בת של “המשרד” עם היוצר המקורי

המשרד (באדיבות NBCUniversal) המשרד (באדיבות NBCUniversal)

רשת NBC מייחלת לחזור לתקופת תור הזהב האחרון שלה מסוף שנות האלפיים, אז החזיקה ברצף להיטים שכלל את “מחלקת גנים ונוף”, “קומיוניטי”, “רוק 30” ו“המשרד”. האחרונה הוכיחה כסדרה החזקה ביותר ברצף, שעד היום נחשבת אחת הסדרות המוזרמות ביותר בעולם.

בניסיון להחזיר את הקהל הזה, NBC מכריזה כי רכשה סדרת בת של “המשרד”, מאת היוצר המקורי שלה בגרסתה האמריקנית, גרג דניאלס. אליו יצטרף בכתיבה התסריטאי מייקל קומן, שיצר את התוכנית “Nathan For You” עם הקומיקאי ניית’ן פילדר. קומן הוא גם בעלה בחיים של השחקנית אלי קמפר, שגילמה ב”המשרד” את המזכירה ארין.

פרטים רבים טרם ידועים על הסדרה, שאפילו לא זכתה עדיין לשם רשמי. למעשה, אפילו הקשר שלה לסדרה המקורית אינו ברור עדיין מלבד הידיעה כי הן יתרחשו שתיהן באותו עולם טלוויזיוני. הסדרה תעסוק במשרד אחר לחלוטין, זה של מערכת עיתון גוסס באמצע אמריקה.

את הסדרה יוביל המוציא לאור, אשר מנסה להחיות את העיתון בעזרת צוות חדש של כתבים מתנדבים. את עובדי העיתון יתעד אותו הצוות הדוקומנטרי שליווה את חייהם של עובדי המשרד בגרסה הקודמת. עוד לא ידוע האם דמויות מהסדרה המקורית יגיחו לסדרה החדשה, והדבר היחיד שאפשר לדמיין הוא שאולי את הנייר שעליו מודפס העיתון הם קונים מדנדר-מיפלין.

המשרד (באדיבות NBCUniversal)
המשרד (באדיבות NBCUniversal)

אל הסדרה לוהקו עד כה שני שחקנים – כוכבת העונה השניה של “הלוטוס הלבן” סברינה אימפצ’יאטורה ודונאל גליסון (“האיש שנולד מחדש”) שזכה לשחק עם כוכב “המשרד” המקורית סטיב קארל בסדרה המוגבלת “המטופל”.

בשורה התחתונה, NBC מנסה לקדם את הסדרה כספין-אוף של “המשרד” שמרחיב את יקום הסדרה למשרדים אחרים בארה”ב, גם אם הקשר ביניהן עדיין לא ממשי. קישור בין סדרות, בעיקר סיטקומים, אינו דבר חדש וחוזר אחורה גם לסדרות קלאסיות כמו “סיינפלד”, “חברים” ו“משתגעים מאהבה” שגם הן בצורה טכנית התקיימו באותו עולם וראו דמויות זו מזו מגיחות בהן מדי פעם.

את הסדרה החדשה יפיקו דניאלס וקומן יחד עם ריקי ג’רווייס וסטיבן מרצ’נט, יוצרי הגרסה הבריטית המקורית של “המשרד”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים