הפלישה מתחילה בטריילר המלא ל”מקום שקט: היום הראשון”

מקום שקט: היום הראשון (באדיבות פורום פילם)

הגיע הזמן להפסיק לדבר, כי אולפני פרמאונט שיחררו טריילר מלא ל“מקום שקט: היום הראשון” (A Quiet Place: Day One), פריקוול לסדרת סרטי האימה שהחלה ב-2018. הסרט החדש ייקח אותנו בחזרה ליום בו החלה פלישת החייזרים שהותירה את כדור הארץ כמקום בו כל רעש קטן יכול להרוג אותך.

הטריילר החדש מציג לנו את סאם (לופיטה ניונגו, “אנחנו”), אשר מטיילת לתומה בניו-יורק הסואנת – המקום הכי רחוק מהשקט שאנו רגילים אליו מסדרת הסרטים. אך הצלילים מפסיקים כאשר סאם מבחינה באינספור אסטרואידים שעושים דרכם לעבר העיר – ועימם חייזרים תוקפניים שקוטלים את כל מי שנקלע בדרכם.

בזמן שהעיר מנסה להקים מחסה, סאם פוגשת בבחור בשם אריק (ג’וזף קווין, “דברים מוזרים”), ויחד הם ינסו למצוא דרך להימלט מהעיר. תושבי העיר מבולבלים ומבינים שאף אחד לא מגיע לעזור להם. מאחר ומדובר בתחילת הפלישה, אף אחד גם לא הבין עדיין את מה שאנו יודעים מהסרטים הקודמים – שהחייזרים נמשכים לצלילים. על כן, הסרט צפוי להכיל הרבה יותר קורבנות מבעבר.

מי שכן פענח את עובדת השמיעה המצוינת של החייזרים הוא הנרי (דג’ימון הונסו, “שהאזאם 2: זעם האלים”), אשר מעביר את המידע הלאה גם לסאם ואריק. במהלך מסעם הרחק מהעיר הרועשת, השניים יצטרכו להתרגל לפעול בפעם הראשונה מבלי לעשות אף רעש, מה שמוכיח אפילו קשה יותר להם מאשר לדמויות המקוריות בסרטים הקודמים.

מקום שקט: היום הראשון (באדיבות פורום פילם)
מקום שקט: היום הראשון (באדיבות פורום פילם)

את הסרט החדש כתב וביים מייקל סרנוסקי (“פיג”), על פי סיפור מאת יוצרי הסרט המקורי ג’ון קרזינסקי ובריאן וודס. אל צוות השחקנים מצטרפים דניס אוהרה (“אימה אמריקאית”) ואלכס וולף (“אופנהיימר”).

הסרט השלישי בסדרה ממשיך את סיפור ההצלחה הענק של “מקום שקט”, ששני כותריו הקודמים גרפו מעל 600 מיליון דולר – סכום מרשים במיוחד בהתחשב בתקציב הפעוט יחסית של הסרטים, שעלו יחדיו כ-78 מיליון דולר.

“מקום שקט: היום הראשון” צפוי לנחות בבתי הקולנוע בישראל ב-4 ביולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים