מיקרוסופט (Microsoft) מאוד רוצה שתשתמשו במוצרים שלה, בין אם מדובר על דפדפן האדג' או במקרה הנוכחי ה-Copilot, פתרון ה-AI החכם של החברה, אותו היא החלה לקדם ולנסות לשכנע משתמשים המחפשים אחר צ'אטבוטים ושירותים מתחרים כמו Gemini או ChatGPT דרך מנוע החיפוש בינג (Bing).
הצעד החדש של מיקרוסופט מזכיר את מאוד את הניסיון הקודם של החברה "לשכנע" משתמשים שלא להוריד את דפדפן הכרום המתחרה של גוגל באמצעות הצגת התראות הקופצות בפני משתמשים שהגיעו לעמוד ההורדה של דפדפן הכרום דרך דפדפן אדג', ועוד לא מעט ניסיונות קידום שונים של שירותי החברה במהלך השנים האחרונות.
במקרה הנוכחי, נראה כי מיקרוסופט החלה לנסות ולשכנע משתמשים להשתמש ב-Copilot, פתרון הבינה המלאכותית של החברה המתבסס על מודל ה-GPT של OpenAI בה החברה השקיעה סכומים לא מבוטלים, גם במידה שהם מנסים למצוא פתרון AI אחר לגמרי.

חיפוש אחר פתרונות AI פופולריים דוגמת ChatGPT, Gemini או Grok בדפדפן הבינג של מיקרוסופט בשפה האנגלית, יגרום להצגת חלון Copilot חדש מעל לתוצאות החיפוש הרגילות של בינג עם הכיתוב הפשוט (בתרגום לעברית) "Copilot – עוזר ה-AI שלך", עם חלון קלט טקסט המאפשר למשתמשים להתחיל לשוחח עם ה-Copilot ישירות מעמוד החיפוש עצמו.
באופן צפוי, הניסיון של מיקרוסופט לשכנע אנשים להשתמש ב-Copilot במקום אחד מעשרות שירותים מקבילים עורר לא מעט התרעמות בקרב המשתמשים.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.