האם זהו המסך של ה- iPod Touch 4?

תמונה חדשה שצצה באתר MacRumors מציגה לכאורה את המסך של ה-iPod Touch 4 (הכינוי לדור הרביעי של האייפוד טאץ’). מקור התמונה, כך נטען, הינו מספקית החלקים של אפל. בתמונה ניתן לראות חור בחלקו העליון של המסך, דבר שיכול להעיד כי ב-iPod Touch 4 תהיה מצלמה קדמית לטובת שיחות וידאו באמצעות FaceTime.

כבר ראינו בעבר מכשירי אייפוד טאץ’ עם מצלמה אחורית, אך זו פעם ראשונה שנראה iPod Touch עם מקום למצלמה קדמית והוכחה סבירה שהוא מבית אפל. בתמונה למעלה ניתן לראות די בבירור כי החלק הוא מפס הייצור של החברה. המהלך מצד אפל אומר לא מעט. זו תהיה הפעם הראשונה שמכשיר iPod Touch יקבל באופן ישיר את היכולת לבצע שיחות (אפילו שמדובר ב-WiFi ולא ברשת סלולרית), כך שאין תלות במפעילה סלולרית, מה שעלול לפגוע בייחודיות האייפון.

אם אתם מצפים לראות את הדור הבא של האייפוד טאץ’, נראה כי לא תצטרכו להמתין עוד זמן רב. השמועות העדכניות גורסות כי אפל תעדכן את ליין האייפוד שלה כבר בספטמבר. מה צפוי? כרגע ידוע על אייפוד טאץ’ חדש ו-iPod Nano ללא גלגלת שאולי יקבל גם מסך מגע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים