דיווח: סמסונג דוחה ליוני את השקת Galaxy Note 10.1, מחליפה את המעבד

במהלך תערוכת MWC חשפה סמסונג (בשקט) את מכשיר ה-Galaxy Note 10.1 התומך בעט המגע הייחוד (S-Pen) של החברה. מפרטו של המכשיר כלל בחודש פברואר מסך 10.1 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה של 1280×800 פיקסלים, מעבד Exynos כפול ליבה תוצרת סמסונג בתדר שעון 1.4GHz וזיכרון RAM בנפח 1GB. את מכשיר הטאבלט הבטיחה סמסונג להשיק במהלך הרבעון השני של השנה, אולם דיווחים המגיעים כעת מהעיתון הקוריאני IPD טוענים להשקה בחודש יוני לכל המוקדם – וזאת בשל החלטתה של החברה להחליף את מעבד המכשיר.

סמסונג, שהחליטה כנראה לקצץ בכמות ההשקות השנתית, תאבזר את מכשיר הטאבלט בפלטפורמת Exynos 4412 הכוללת מעבד מרובע-ליבות בתדר שעון של 1.5GHz. את ההחלטה קיבלה סמסונג, כך מדווח העיתון, בעקבות השקתו בחודש שעבר של מכשיר האייפד החדש מבית אפל שמציג יכולות גראפיות מרשימות במיוחד באמצעות ערכת השבבים A5X של חברת התפוח. כך מקווה סמסונג להפוך את המכשיר החדש שלה לאטרקטיבי יותר גם בעבור המשתמש שמחפש ביצועים גבוהים במיוחד.

מעבר לביצועים, כולל המכשיר מצלמה ראשית 3 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 2 מגה-פיקסל, קישוריות HSPA+ במהירות של עד 21Mbps וכן Wi-Fi ו-Bluetooth. המכשיר יגיע בשלושה מודלים שונים – האחד עם רכיב זיכרון של 16GB, השני עם 32GB והשלישי עם 64GB. חשוב לציין כי למכשיר תמיכה בכרטיס זיכרון חיצוני מסוג microSD בנפח של עד 32GB. מערכת ההפעלה תהיה כמובן אנדרואיד Ice-Cream Sandwich 4.0 עליה יולבש ממשק המשתמש TouchWIZ של סמסונג.

אתם מוזמנים להתרשם מהמכשיר בקטע הוידאו שצילמנו בתערוכת MWC, אז היה מצויד המכשיר במעבד כפול ליבה @ 1.4GHz.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים