דיווח מהמזרח: אפל החלה להזמין מ-Foxconn מלאי טלוויזיות iTV

אתר סיני מקומי בשם Sina מספק לנו מידע חדש אודות ה-Apple iTV – מפעל Foxconn החל לקבל הזמנות לייצור מלאי של טלוויזיות לאפל. המקור מאשר שמדובר באותה iTV שכבר שבועות רבים קיימות שמועות לגביה, אך פרטים נוספים אינם ידועים.

אם הדבר יתברר כנכון, מדובר בתחום חדש שאפל נכנסת אליו שיכול לטמון בתוכו מהפך ושינוי שלם בעולם הטלוויזיות החכמות והקולנוע הביתי בכלל. בשנתיים החולפות יכולנו כבר לראות סנוניות ראשונות בתחום שמגיעות מענקיות המסכים LG וסמסונג שכיום נמצאות בפסגת הטכנולוגיה ומציעות טלוויזיות חכמות המצוידות במסכי ענק וחדות שיא, עם מערכות הפעלה שונות, פיצ’רים של Youtube, דפדפנים, מוסיקה, שיחות סקייפ ואפילו רשתות חברתיות לצד כמובן מגוון אפליקציות.

מנגד ניתן לראות גם תחליפי אנדרואיד שונים המתחברים למסך הטלוויזיה ונותנים לנו את כמעט אותה חוויה גם בטלוויזיה הרבה פחות חכמה ובמחירים זעומים בלבד. יתרונה הבולט של אפל היא היכולת בשילוב כל מערך ה-iDevice יחד. בהחלט יהיה מעניין לראות איך הדבר יבוא לידי ביטוי כשה-Mac, ה-iPad, האייפון והטלוויזיה ידעו לדבר בשפה משותפת. כך אמורה להיווצר למעשה פלטפורמה מעניינת שבהחלט יוצרת סביבת עבודה ייחודית ומאוד ידידותית למשתמש.

נכון לרגעים אלה, הטלוויזיה צריכה להגיע עם מסך לד מכובד יחסית, מערכת ההפעלה iOS, העוזרת הקולית סירי ו-iSight – גרסת המסך הגדול של Face Time (שיחות וידאו). זמן השקת הטלוויזיה שרוי בערפל גם הוא, שכן מקורות רבים מדווחים על השקת המוצר כבר בשנה הקרובה ומקורות אחרים מדברים גם על 2014.

מה דעתכם על iTV? האם היא תביא בשורה חדשה ומעניינת? ספרו לנו…


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים