שמועה: HTC תכריז על מכשיר Windows Phone 8 לקראת סוף ספטמבר

מאז ומתמיד מכרה HTC מכשירים המבוססים על מערכות Windows, מדובר בעצם בשיתוף פעולה הדוק שסלל את דרכן של הענקית מטיוואן ומיקרוסופט בעולם הסלולר בשנותיו הראשונות. קולקציית מכשירים מבוססי Windows Mobile 5 ועד Windows Phone 7.5 הופיעו באתר היצרנית מספר לא מועט של שנים ואילו היום ישנם רק שני מכשירים “שאינם אנדרואיד” אותם HTC עדיין מוכרת באופן רשמי.

על פי האתר הסיני WPDang, חברת HTC צפויה להכריז על מכשיר Windows Phone חדש מתוצרתה בשבוע השלישי של חודש ספטמבר. נראה שמיקרוסופט מתכננת לוח זמנים צפוף בשבועות שלאחר השקת מערכת ההפעלה Windows 8 והגרסה הניידת שלה – Windows Phone 8, שכן שמועות רבות כבר נפוצו על מכשירים מבית HP ונוקיה שצפויים לקבל הכרזה רשמית כבר בספטמבר – מבלי שהשתיים התייחסו לדגמים ספציפיים. האתר הסיני שמצרף כעת את HTC לתמונה, מפרסם גם כמה שבבי מידע על חומרת המכשיר החדש עליו תכריז החברה בספטמבר.

ובכן, על פי WPDang, חברת HTC נערכת להשקה של שלושה מכשירי Windows Phone 8, כאשר מכשיר הדגל בעל שם הקוד Zenith יכיל מסך Super LCD2 בגודל 4.7 אינץ’ ומעבד מרובע ליבות ממשפחת Snapdragon. בגזרת הצילום HTC ככל הנראה תכליל במכשיר את מצלמת ה-8 מגה-פיקסל של One X. המפרט המכובד יצטרך להתחרות עם מכשירים לא פחות חזקים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד, אך ללא ספק מדובר בנסיון מרהיב של מיקרוסופט לגנוב את הצגה מאפל אשר צפויה להכריז על מכשיר האייפון הבא ב-12 בספטמבר.

(מקור – The Verge, תמונת אילוסטרציה – Pocket-lint.com)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים