RIM מתחילה בפרויקט מיוחד להמרת אפליקציות לפלטפורמת BlackBerry 10

AndroidPortathon

בזמן האחרון אנחנו רגילים לראות את RIM בכותרות, הן בחשיפות של מכשירים לא מוכרזים והן בהדגמות וידאו המציגות עליונות מול המתחרים הגדולים בשוק. RIM מודעת לכך שלא משנה כמה מערכת ההפעלה שלה תהיה מעולה, ללא אפליקציות – אין סיכוי שהמשתמשים יתנו לה צ’אנס. כפי שאתם בוודאי זוכרים, RIM הבטיחה כי בעת ההשקה של מערכת ההפעלה החדשה תהיינה זמינות 70 אלף אפליקציות להורדה וככל הנראה היא מתכוונת לעשות זאת באמצעות מיזם מעניין מאוד בשם Port-A-Thon.

במטרה לשכנע מפתחים להמיר את אפליקציות האנדרואיד שלהם ל-BlackBerry 10, הודיעה RIM כי היא מתכוונת להשקיע סכום כולל של חצי מליון דולר ולחלקו בין המפתחים שיבחרו להמיר את האפליקציות שלהם. איך זה עובד? ובכן, כל מפתח שימיר את האפליקציה שלו יקבל 100 דולר כאשר המקסימום הוא 20 אפליקציות, מה שאומר שבחישוב פשוט מפתח אחד יוכל לקבל 2000 דולר מהמרה של כל האפליקציות שלו. לצד זאת, אלו שימירו חמש אפליקציות, יזכו להכנס להגרלה על מכשיר מפתחים ועל כל חמש אפליקציות נוספות יוכל המפתח לקבל עוד “כרטיס” להגרלה. RIM מתכננת לחלק בסך הכל 100 מכשירים כאלה בחינם למפתחים השונים.

על מנת להצטרף לפרויקט Port-A-Thon עליכם להיכנס לאתר RIM ולבצע הרשמה. החברה ממליצה להקדים ולהוריד את מפתחות החתימה (Signature Key) לאפליקציות כבר עכשיו מכיוון שתהליך קבלתם אורך זמן מה שעלול לפגוע בסיכויו של המפתח לזכות בכסף. הפרויקט יתחיל החל מהתאריך ה-11 בינואר, כאשר אנחנו מזכירים שההשקה הרשמית של מערכת ההפעלה ומכשיריה תתקיים ב-30 בינואר.

למפתחים שבנינו, האם 100 דולר לאפליקציה הוא טריגר מספיק טוב?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים