הוכרז Xperia ZL: גרסה עבה יותר של ה-Xperia Z עם חיישן אינפרה אדום

sony_xperia_zl_02

לאחר אין ספור הדלפות, חברת סוני חשפה היום את מכשיר ה-Xperia Z שהיה ידוע בשם הקוד ‘Yuga’ והצליח להרשים אותנו לא מעט. מסתבר כי סוני עדיין לא אמרה את המילה האחרונה וכעת היא מתכוונת להדהים אותנו עוד יותר על ידי הכרזה של מכשיר נוסף – Xperia ZL שהיה מוכר עד כה בשם הקוד ‘Odin’. השוני המהותי הוא שמכשיר ה-Sony Xperia ZL עבה יותר (9.8 מ”מ לעומת 7.9 מ”מ), מה שגם גורר כמה שינויים קלים בקווי העיצוב.

מבחינת המפרט מדובר על אותו מפרט הכולל מעבד מרובע-ליבה 1.5Ghz מסוג Snapdragon S4 Pro, מסך בגודל 5 אינץ’ ברזולוציה של FHD עם מנוע ה-BRAVIA 2, מצלמת 13 מגה-פיקסל עם חיישן Exmor RS החדש בעל תמיכה בצילום HDR לסטילס ווידאו, סוללה בגודל של 2370mAh (לעומת 2330 של ב-Xperia Z), תמיכה ברשתות דור 3 ו-LTE. הטוויסט המעניין הוא שסוני בחרה לצייד את המכשיר בחיישן אינפרה אדום כפי שחזו השמועות, מה שיאפשר לבעליו לשלוט במגוון רחב של טלוויזיות, מערכות קולנוע ביתי ובעצם בכל מכשיר אלקטרוני אחר הפועל באמצעות שלט. כמו כן חשוב להדגיש שבניגוד ל-Xperia Z, מכשיר ה-Sony Xperia ZL לא עמיד בפני מים ואבק.

סוני ציינה כי Xperia ZL יגיע עוד ברבעון הנוכחי למספר שווקים נבחרים, אך לא חשפה שמות של מדינות ספציפיות או את עלותו של המכשיר. ואם במחירים עסקינן, חנות Clove הבריטית ציינה כי תמכור את מכשיר ה-Xperia Z בעלות של 440 פאונד (כ-2660 ש”ח) ללא מיסים ובמחיר של 528 פאונד עם מיסים לתושבי המדינה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים