מכשירי 2013 של סוני: C530X HuaShan ו-C210X הם Xperia SP ו-Xperia L

xperia-mwc13האם ליין מוצרי ה-Xperia של סוני לחלקה הראשון של 2013 נחשף במלואו? אחרי שחשפה ב-CES את Xperia Z ואת אחיו הכמעט זהה Xperia ZL, נחשפים כעת שני החלקים החסרים בפאזל שייחשפו ככל הנראה בתערוכת MWC שתתקיים בסוף החודש. עד כה שמענו על שני המכשירים רק בשמות הקוד שלהם – Sony C530X HuaShan ו-Sony C210X, אולם רשת הסלולר האינדונזית Postel Telecom כבר הזינה את שניהם בקטלוג שלה וחשפה את שמותיהם האמיתיים – Xperia SP ו-Xperia L (בהתאמה).

Sony Xperia SP
Sony Xperia SP

בעוד Xperia Z ו-ZL מיועדים לשוק הגבוה של סוני, Xperia SP מיועד לשוק הבינוני-גבוה כשהוא מציע מסך (שגודלו אינו ידוע בשלב זה) בעל רזולוציית תצוגה 720p, מעבד כפול ליבה 1.7GHz, מאיץ גראפי Adreno 320, מצלמת 5 מגה-פיקסל וכן מערכת ההפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.1.2.
.
מבין כל המכשירים הנזכרים מעלה, Xperia L הוא בעל המפרט הצנוע ביותר ומכאן עולה שהוא מיועד לשוק הנמוך של החברה. המכשיר כולל מסך (שגודלו אינו ידוע בשלב זה) ברזולוציית FWVGA, כלומר 854 על 480 פיקסלים, כשמקשי הניווט הם חלק מהתצוגה, מעבד כפול ליבה 1GHz, מאיץ גראפי Adreno 305 ומערכת הפעלה אנדרואיד Jelly Bean 4.1.1, אולם סביר להניח שעד שחרורו ישודרג לגרסה 4.1.2.

את שני המכשירים הללו, כמו גם את Xperia Z ו-Xperia ZL שכבר הוכרזו, תציג סוני בתערוכת MWC 2013 שתתקיים בין התאריכים 24-28 בפברואר ובכך תסכם את חשיפת ליין מכשירי ה-Xperia של 2013. קרוב לוודאי שפרטים נוספים על המכשירים יופיעו ברשת עוד לפני ההכרזה הרשמית.

(מקור – GSMArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים