בלאקברי נותנת לכם לחוות את ממשק ה-Blackberry Z10 על הסמארטפון שלכם

bb10LOGO

חברת בלאקברי הקנדית הוסיפה היום לאתר הבית שלה דף מיוחד, הזמין דרך הדפדפן על-גבי מכשירי הסמארטפון השונים. הדף החדש, שנמצא בכתובת Blackberry.com/glimpse, מאפשר לכל מי שעדיין אינו אוחז את מכשיר ה-Blackberry Z10 בידו לחוות את הממשק החדש של מערכת ההפעלה.

בלאקברי יצרה אפליקציית רשת שתוביל אתכם דרך מדריך לממשק המשתמש בו תקחו חלק פעיל ודרכו תעברו על התפריטים והאפליקציות השונות שמגיעות יחד עם מערכת ההפעלה Blackberry 10, כל זאת באמצעות מחוות התואמות באופן מלא את דרך הפעולה בה יופעלו על מערכת ההפעלה האמיתית.

הצגת ה-TimeShift

בלאקברי אמנם לא מאפשרת יד חופשית בפעולה באמצעות אפליקציית הרשת וזו תכווין אתכם בדיוק על מה ללחוץ ומתי, תוך כדי הצגת הסברים על הפונקציות השונות במכשיר המריץ את מערכת ההפעלה Blackberry 10 וביניהן ה-Blackberry Hub – כלי ניהול ההודעות במכשיר ה-Z10, אופציית ה-Time Shift באפליקציית המצלמה, המאפשרת לבחור הבעת פנים ספציפית שתופיע בתמונה הסופית שתוצג באלבום התמונות, מקלדת הבלאקברי החכמה המאפשרת  הקלדה מהירה ע”י שימוש במחוות להשלמת מילים מתוך מילון ואפשרות שיתוף מסך בזמן וידאו-צ’אט.

בלאקברי חשפה באמצעות דוחותיה הכספיים שפורסמו בשבוע שעבר כי מכרה מיליון מכשירי Z10. בסעיף התחזיות לשנה הקרובה התייחס מנכ”ל החברה לרצון להגביר את ההשקעה במאמצי השיווק לשם הגדלת מכירות מכשיר ה-Z10 מבוסס מערכת ההפעלה החדשה. בניית אפליקציית הרשת היא ככל הנראה הצעד הראשון של החברה להגשמת יעד זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים