השקתו של חיישן ה-Leap נדחתה ל-22 ביולי

leap_delayed

חברת Leap Motion, מפתחת חיישן האינפרא-אדום המסוגל לזהות תנועה ברמת דיוק של מאית המילימטר, הודיעה אמש כי היא דוחה את תאריך השקת המוצר ל-22 ביולי, במקום התאריך המקורי שעמד על ה-13 במאי.

בדיווח על דחיית ההשקה הסביר מנכ”ל Leap Motion כי הסיבה לדחיה אינה נובעת מבעיה בחומרה וכי 600 אלף חיישני Leap כבר זמינים למשלוח. החברה דוחה את השקתו של המוצר בשל הרצון לערוך סבב נוסף של בדיקות עבור צד התוכנה במכשיר ה-Leap אשר יחל בתחילת חודש יוני ובו יקחו חלק 12 אלף המפתחים שכבר קיבלו לידיהם את החיישן.

חברת Leap Motion יצאה מוקדם יותר החודש בהודעה משותפת עם יצרנית המחשבים HP לפיה חיישני ה-Leap ישולבו בתוך מחשביה העתידיים של HP.

בעוד מעט מאכזב עבור כל מי שהזמין את חיישן ה-Leap בהזמנה המוקדמת, אפילו עד קרוב לשנה מראש, הסיבה בהחלט נותנת את התחושה כי חברת Leap Motion רוצה לצאת עם המוצר לשוק רק כאשר הוא עובד בצורה הטובה ביותר שתגרום לכל משתמשיו להינות ממנו החל מהרגע הראשון שייצא מהקופסא. עבור מי שלא מסוגל להתמודד עם הכאב, הכנו מבעוד מועד את קליפ התגובה הבא:

היום בלילה, באיזור השעה 21:30, יערכו מנהלי החברה Hangout דרך חשבון הגוגל+ של החברה כדי לענות על כל שאלה בקשר לחיישן לפני צאתו לשוק. הצפיה תהא אפשרית גם דרך ערוץ ה-Ustream של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים