אפל מכריזה: הגענו ל-50 מיליארד הורדות באפסטור

AppStore-50B-Apps

זמן קצר לאחר סיומו של אירוע הפתיחה לועידת המפתחים Google I/O 2013, בו הודיעה גוגל על הישג מרשים של הורדתן של 48 מיליארד אפליקציות מחנות ה-Google Play למכשירים מבוססי אנדרואיד, יצאה אפל בהודעה משלה באמצעות חשבון הטוויטר הייעודי של חנות האפליקציות שלה, דרכה בישרה לעוקביה כי המשתמשים במוצרי החברה המבוססים על מערכת ההפעלה הניידת iOS הורידו מעל ל-50 מיליארד (50,000,000,000) אפליקציות עד כה, לא כולל הורדות חוזרות של אפליקציות שהורידו המשתמשים פעם נוספת לאחר מחיקה ולא כולל עדכוני אפליקציות.

אפל הודיעה לא מזמן על תחרות לקראת ההורדה של האפליקציה ה-50 מיליארד מהאפסטור דרכה הציעה פרסים בגובה 35,000$, כאשר הפרס הראשון, עבור מי שהוריד את האפליקציה ה-50 מיליארד עמד על 10,000$ שיגיעו אל הזוכה המאושר דרך כרטיס מתנה שישמש אותו לרכישת אפליקציות, שירים ותוכן נוסף אותו מציעה החברה בחנות האייטיונס. הזוכה המאושר בתחרות הינו ברנדון אשמור (Brandon Ashmore) מאוהיו, ארה”ב.

בתחילת דרכה בשנת 2008, היו באפסטור 500 אפליקציות בלבד וכיום עומד מספר זה על מעל ל-850,000 אפליקציות, מהן מעל ל-350,000 אפליקציות הייעודיות למכשירי האייפד, נתון אשר ממשיך לספק לאפל יתרון חשוב אל מול סל הולך וגדל של מתחרים בשוק הטאבלטים המשתלטים בקצב מהיר על שוק זה.

בנוסף לזוכה בתחרות, פירסמה אפל גם את רשימת האפליקציות הפופולריות ביותר בחנות האפליקציות מאז יום השקתה ועד היום, כאשר החברה התמקדה באפליקציות עבור פלטפורמת האייפון והאייפד המוצעות בחינם או בתשלום.

5 האפליקציות הפופולריות ביותר המוצעות בחינם עבור האייפון הינן:

  1. פייסבוק
  2. פנדורה
  3. אינסטגרם
  4. יוטיוב
  5. סקייפ

(במקום השישי והמכובד – Words With Friends)

5 האפליקציות הפופולריות ביותר המוצעות בתשלום עבור האייפון הינן:

  1. Angry Birds
  2. Fruit Ninja
  3. Doodle Jump
  4. Cut The Rope
  5. Angry Birds: Seasons

(במקום השישי והמכובד – WhatsApp)

5 האפליקציות הפופולריות ביותר המוצעות בחינם עבור האייפד הינן:

  1. סקייפ
  2. The Weather Channel
  3. Netflix
  4. Angry Birds HD
  5. Kindle

(במקום השישי והמכובד – פייסבוק)

5 האפליקציות הפופולריות ביותר המוצעות בתשלום עבור האייפד הינן:

  1. Pages
  2. Angry Birds HD
  3. Angry Birds Seasons HD
  4. Where’s My Water (שגרסת החינם שלה זכתה בשנה שעברה בתחרות על האפליקציה ה-25 מיליארד)
  5. Fruit Ninja HD

(במקום השישי המכובד – Angry Birds Space HD)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים