חנות האפליקציות של אפל מגיעה ל-50 מיליארד הורדות, תחלק פרסים בשווי 35,000$

50B-apps

אפל החלה אתמול בספירה לאחור לקראת הורדת האפליקציה ה-50 מיליארד מחנות האפסטור ולקראת המאורע פתחה החברה במבצע מיוחד דרכו תחלק פרס בגובה 10,000$ שיגיעו בתצורת כרטיס מתנה לרכישת אפליקציות בחנות האפליקציות, חנות הספרים וחנות האייטיונס של החברה.

הפרס הגדול יגיע למשתמש אשר יוריד את האפליקציה ה-50 מיליארד מחנות האפליקציות, כאשר עבור כל אחד מהאנשים אשר יורידו את 50 האפליקציות לאחר האפליקציה ה-50 מיליארד יוענקו כרטיסי מתנה בגובה 500$ ובסה”כ תחלק אפל פרסים בשווי 35,000$.

איך משתתפים?

כדי להשתתף בתחרות, כל שעליכם לעשות הוא להוריד אפליקציה מחנות האפליקציות של החברה. אין צורך בהורדת אפליקציות בתשלום כדי להשתתף בתחרות והורדה של אפליקציה חינמית תכניס אתכם לתחרות באותה המידה.

בנוסף, תוכלו להירשם לתחרות גם דרך אתר אפל וע”י הזנת פרטים אישיים, ללא צורך הורדת אפליקציה מחנות האפסטור בפועל. ההרשמה לתחרות בדרך זו מוגבלת לשימוש של עד 25 כניסות ביום.

לא עוצרים לרגע

לפני מעט יותר משבוע דיווחה אפל על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה ובשיחת הועידה הציגה החברה את הנתונים הנוגעים לחנות האפליקציות. לפי נתוניה של אפל, כמות ההורדות בסוף הרבעון האחרון שהסתיים בסוף חודש מרץ עמדה על כ-45 מיליארד אפליקציות.

לפני מעט יותר משנה, בחודש מרץ, חגגה אפל את הורדת האפליקציה ה-25 מיליארד והעניקה פרס כספי בסכום דומה למה שמציעה החברה כעת. הזוכה, תושבת סין, קיבלה לא רק את כרטיס המתנה מאפל, אלא גם הוזמנה לאחת מחנויות אפל בבייג’ין לטקס מיוחד בו הוענק לה כרטיס המתנה. האפליקציה שהעניקה לזוכה בשנה שעברה את הפרס הייתה Where is my water של חברת דיסני בגרסתה החינמית.

ב-10 ליוני תערוך אפל את כנס המפתחים השנתי של החברה, ה-WWDC 2013, בו היא צפויה להציג את הגרסאות החדשות של מערכות ההפעלה OS X ו-iOS.

(מקור – אתר אפל)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים