קוד המקור של Sony Xperia i1 Honami חושף צילום ברזולוציית 4K

HonamiAR_2עוד יום עבר, עוד הדלפה על Xperia i1 Honami מבית סוני צצה ברשת. אחרי שראינו תמונות די ברורות ואף את תמונות היח”צ שלו, הגיע הזמן להכנס פנימה – לממשק המשתמש וליתר מאפייני התוכנה של המצלמפון המסקרן. מפתחים מאתר XDA Developers הצליחו להניח את ידם על קוד המקור של המכשיר וחושפים תמונות מסך מהממשק המשודרג ואף פרטים חדשים על המצלמה.

HonamiARmodesראשית, קוד המקור מאמת שניים ממאפייני המכשיר – הוא יופעל באמצעות פלטפורמת Snapdragon 800 מבית Qualcomm ויהיה בעל מצלמת 20 מגה-פיקסל. בהתמקדות על המצלמה, חושף קוד המקור רזולוציית צילום סטילס של 5248×3936, רזולוציה מקסימאלית של 4K בצילום וידאו (עם יחס גובה-רוחב 2:1) וערך ISO מקסימאלי של 12800. לצד התוכנה של המצלמה יתווספו גם כן מספר מאפיינים חדשים כגון Timeshift (או Burst Mode \ רצף צילום, כפי שאתם מכירים אותו), Info-eye שיציג שכבות מידע ישירות דרך עדשת המצלמה, תפריט אפקטים שניתן יהיה להחיל לפני ואחרי הצילום וכן מאגר תוספים חיצוניים שניתן יהיה לפתח בעבור המצלמה באמצעות API מיוחד שסוני תשחרר. דיווחים נוספים מדברים על אפליקציה שתאפשר למשתמש להחיל על התמונות שלו מאפיינים של מציאות מועשרת, עדויות לכך ניתן גם כן לאתר בתמונות.

מצבי הצילום. הימני ביותר: מציאות מועשרת
מצבי הצילום. הימני ביותר: מציאות מועשרת

חוץ מאפליקציית המצלמה, צילומי מסך חושפים שבסוני שקדו גם על שיפור וייעול ממשק המשתמש. באחת התמונות אף ניתן לשים לב למספר אפליקציות קטנות שביכולתן לעבוד במקביל, זו לצד זו, על מסך אחד.

לפי ההדלפות שפורסמו עד כה, מפרטו של המכשיר יכיל גם מעבד מרובע-ליבה 2.3Ghz (על גבי פלטפורמת Snapdragon 800), זיכרון פנימי 2GB RAM, מסך 5 אינץ’ Full HD 1080p, נפח אחסון של 32GB, חריץ הרחבה MicroSD, עמידות בפני מים ואבק, חיישן אינפרה-אדום, שבב NFC וסוללת 3,000mAh. לצערנו, אין מידע חדש על מועד אפשרי להכרזה או השקה.

(מקור – Android Authority)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים