הזרמת מולטימדיה מובנית ל-Chromecast תתאפשר בזכות CyanogenMod

chromecast_072513_1280אחת ההפתעות היותר נעימות מאירוע ההכרזה האחרון של גוגל הוא דונגל ה-Chromecast שמביא פתרון ייחודי להזרמת תוכן מהמובייל למסך הטלוויזיה. למרות מחירו הנמוך ($35), המוצר מרגיש כמו פספוס מאחר ולא מתבצעת הזרמה אמיתית של תוכן מהמכשיר האנדרואיד ל-Chromecast, כלומר – תכנים השמורים מקומית על המכשיר לא יכולים לזרום למסך הטלוויזיה, אלא רק אלו הנמצאים בענן. בנוסף, גוגל דורשת מהמפתחים לממש את התמיכה ב-Chromecast בתוך האפליקציות שלהם וזו לא מגיעה באופן מובנה במערכת ההפעלה. כעת, אחד ממפתחי ה-ROM הפופולרי ביותר CyanogenMod מצליח להפוך את יכולת ההזרמה של Chromecast מובניתבכל אפליקציה העושה שימוש ביכולות הוידאו והאודיו של אנדרואיד, ואת הדונגל להרבה יותר אטרקטיבי.

אנחנו רק מספר שבועות לאחר השקת ה-Chromecast והיה ברור לנו מיד שקהילת המפתחים תנצל אותו לדברים קצת שונים מאלו שגוגל תכננה תחילה. הפתרון שמציעים ב-CyanogenMod נראה כמו הפיתוח המשמעותי ביותר עד כה, שיאפשר למשתמשים רבים תמיכה נרחבת הרבה יותר ב-Chromecast. השימוש בתוסף יהיה די פשוט וכשננגן תוכן שאפשר יהיה להזרים ל-Chromecast תצוץ התראה שתאפשר שליחה מהירה שלו לטלוויזיה. תכנים מהענן יוכלו להמשיך ולהתנגן על מסך הטלוויזיה כאשר מסך המכשיר כבוי, אולם תכנים הנמצאים מקומית על המכשיר ידרשו שמסך המכשיר ישאר פתוח.

נראה שבקלות יחסית הצליחו מפתחים עצמאיים למצוא פתרון למגבלות הגדולות ביותר של Chromecast וכעת נראה המוצר כמו מתחרה הרבה יותר רציני ל-AirPlay של אפל. אם אתם שואלים את עצמכם מדוע גוגל לא הטמיעה יכולת זו בעצמה כבר באנדרואיד 4.3, הסיבה כנראה (כמו תמיד) נעוצה בזכויות היוצרים ויחסיה עם מפיצות התוכן השונות שקצת פחות מעוניינות שהתכנים שלהן יהיו זמינים בכל מקום מבלי שנשלם על כך.

(מקור – Android And Me)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים