אפליקציית AirCast תצמצם את הפער בין ה-Chromecast ל-AirPlay

AirCastרבים התלהבו מהשקתו המפתיעה של דונגל ה-Chromecast באירוע גוגל האחרון, במיוחד לאור העובדה שמחירו עומד על 35$ בלבד. על אף שמבחינה טכנית יש לדונגל את הטכנולוגיה הנדרשת, לא ניתן להזרים אליו תכנים ישירות מהמכשיר אלא רק להורות לו מה בדיוק לנגן מתוך שירותי ענן מוכרים כגון YouTube. זהו החיסרון הגדול ביותר של Chromecast אשר מהווה מגבלה גדולה מאד ביחס למתחריו בשוק זה.

הראשונים שעבדו על תמיכה ל-Chromecast מכל אפליקציה העושה שימוש ביכולות האודיו והוידאו של מערכת ההפעלה אנדרואיד, היו המפתחים של ה-ROM הפופולרי CyanogenMod. לפי חזונם, יכולת ההזרמה של תוכן מכל אפליקציה תהיה מובנית כבר בתוך ה-ROM, אבל מה עם מי שלא מעוניין להחליפו? כאן נכנס לתמונה מפתח הרומים קושיק דוטה (Koushik Dutta) המכונה Koush, שעובד על אפליקציה חדשה – AirCast (עד לא מזמן AllCast). באמצעות AirCast נוכל להזרים וידאו מהאחסון המקומי של המכשיר, אפליקציות דרופבוקס או Google Drive ישירות לדונגל ה-Chromecast וזאת על ידי לחיצה על “שיתוף” מתוך האפליקציה. הוידאו שבחרנו יחל להתנגן בטלוויזיה כשעל מסך המכשיר יופיעו כפתורי השליטה. במידה ונצא מהאפליקציה יופיעו הכפתורים באופן קבוע בוילון ההתראות.

האפליקציה זמינה כרגע להורדה כקובץ התקנה לאנדרואיד (APK) דרך חשבון הגוגל פלוס של Koush. הקובץ שוחרר אתמול כבטא שנייה לצרכי בדיקה ויפסיק להיות פעיל אחרי יומיים של שימוש. שחרור רשמי של האפליקציה יהפוך את Chromecast למתחרה הכמעט מושלם של אנדרואיד ל-AirPlay של אפל. כעת חסרה רק האפשרות להציג את מסך הסמארטפון על הטלוויזיה באופן אלחוטי, אבל זה כבר יהיה תלוי בגוגל ובהוספת תמיכה בתקן Miracast ל-Chromecast.

מעדיפים לרכוש דונגל אחר? כך תעניקו לו את היכולות של Chromecast ונוספות

(מקור – Droid-Life)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים