שמועה: אפל תשיק את מכשיר ה-iPhone 6 עם מסך בגודל 4.8 אינץ’

iphone-6-concept-renderקשה לנו כבר לספור כמה פעמים הבטיחו לנו השמועות ש”האייפון הבא יהיה בעל מסך גדול יותר”, שיתאים לתחרות אל מול מכשירי האנדרואיד. מעל לשנתיים שמכשירי הדגל של יצרניות הסלולר הגדולות הנם בעלי מסכי 4.3 אינץ’ ומעלה, כשרק בשנה שעברה עם השקת ה-iPhone 5 עברה אפל ממסך 3.5 אינץ’ ל-4 אינץ’. כעת אנו מקבלים שמועה נוספת הגורסת כי סמארטפון ה-iPhone 6 יהיה בעל מסך בגודל 4.8 אינץ’, הגודל הממוצע היום לסמארטפון דגל.

פיטר מיסק, אנליסט הנחשב למקור הבכיר בכל הנוגע למוצרי אפל שטרם הוכרזו, מאמין כי אפל תשיק את ה-iPhone 6 עם מסך בגודל 4.8 אינץ’. הוא מנמק את ההערכתו בגידול הרב ברכישת סמארטפונים בעלי 4 אינץ’ ומעלה המהווים לפי בדיקתו למעלה מ-50% מכלל המכשירים החדשים שנרכשים, לכן זהו זרז מספיק טוב עבור אפל לעבור למסך גדול יותר. על סיבה נוספת לכך שאפל תגדיל את מסך האייפון מספרים לנו מקורותיו של מיסק בפס הייצור של החברה, לפיהם אפל מצליחה להשיג מחירים טובים יותר לרכיבים החדשים.

זה לא סוד שאפל לא ממהרת לשנות את האייפון שלה ובמהלך השנים השדרוגים בו היו לרוב מעטים, כך שגם אל לנו להיות בטוחים שה-iPhone 6 יגיע עם מסך 4.8 אינץ’. מנגד, אפל השיקה לצד ה-iPhone 5S את ה-iPhone 5C, דגם דגל ודגם “מוזל” וצבעוני. כעת הגיוני מתמיד שהדגם המוזל יהיה בעל מסך קטן יותר ודגם הדגל בעל מסך גדול, מה שיצדיק יותר את ההפרש במחיר וידגיש את ההבדלים בין השניים.

(תמונה – Nikola Cirkovic)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים