דיווח: אפל תערוך את אירוע האייפד ב-22 באוקטובר

ipad-event-2013

אפל תערוך אירוע להכרזת מכשירי אייפד חדשים ביום שלישי, ה-22 באוקטובר, כך עולה מדיווח של הבלוג הטכנולוגי AllThingsD הידוע בצדקתו בדבר אירועים שונים של אפל בעבר. לאחר שכבר הציגה החברה דגמים חדשים למכשירי האייפון ומחשבי האיימק, כמו גם מערכת הפעלה חדשה למכשירים ניידים, עושה רושם שהאירוע הקרוב יעסוק בעיקר בדגמי אייפד ואולי אף אייפד מיני חדשים.

הרבה שמועות והדלפות סבבו את טאבלט האייפד 5 בתקופה האחרונה והציעו כי זה יכלול שינוי בעיצובו שיהיה בעל מימדים קטנים יותר, דק הרבה יותר ודומה לעיצובו של האייפד מיני. האייפד 5 צפוי גם לקבל שינוי בצבעיו ולכלול את הצבע השחור\אפור (Space Gray). עוד נאמר על האייפד 5 כי הוא עשוי לכלול טכנולוגיות שהוצגו לאחרונה בדגם האייפון החדש, iPhone 5S, הכוללות את מעבד ה-A7 התומך ב-64-ביט ואף את קורא טביעות האצבע, ה-TouchID. מצלמת האייפד 5 צפויה לקבל שדרוג לחיישן 8 מגה-פיקסל.

iPad-Mini-4האייפד מיני צפוי גם הוא לקבל שדרוג גרסה, אולם לגביו עלו דיווחים שונים בעבר שהציעו כי זמן הגעתו לשוק עשוי להתאחר. עיצובו של המיני לא צפוי להשתנות, והשדרוג המהותי ביותר שעשוי הטאבלט בעל מסך ה-7.9 אינץ’ לקבל יהיה בדמות מסך הרטינה, שלא הופיע באייפד מיני בגרסתו הראשונה.

בצד המעבד יכול ואפל תציג גרסה ייחודית של מעבד ה-A7 שהופיע באייפון 5S בדגם האייפד מיני מהדור השני (A7X), אולם יכול והחברה תספק בשילובו של מעבד ה-A6 או ה-A6X בטאבלט החדש. בצד המצלמה מספרות השמועות על שדרוג ל-8 מגה-פיקסל, אל מול מצלמת ה-5 מגה-פיקסל הקיימת בדגם הראשון של האייפד מיני.

עוד מוצר שצפויה אפל לחשוף באירוע הקרוב הוא מערכת ההפעלה החדשה למחשבי המקינטוש, OS X Mavericks. את ה-Mavericks הציגה אפל לראשונה לצד מערכת ההפעלה הניידת iOS 7 באירוע המפתחים של החברה בחודש יוני. לפני מספר ימים הציגה אפל את הגרסה הסופית (Gold-Master) של מערכת ההפעלה עבור מפתחיה, כך שהשקתה לציבור הרחב באירוע הקרוב יותר מצפויה. אם תמשיך אפל במתכונת התשלום עבור שדרוג מערכת ההפעלה כפי שעשתה בשנה שעברה, יעמוד מחירה של OS X Mavericks על 19.90$.

(מקור – AllThingsD)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים