אפל מודל 2014: iMac זול, MacBook רטינה בגודל 12 אינץ’ ו-iPad עם מסך חד יותר

imac_family_2013-800x655האנליסט מינג-צ’י קו מ-KGI Securities נחשב למקור אמין בנוגע למוצרי אפל, ולפיו לחברה יש שלל מוצרים חדשים בקנה אותם היא מכינה לקראת שנת 2014. מנכ”ל אפל, טים קוק, הבטיח בעבר כי שנת 2014 תהיה חשובה מאוד למוצרי אפל ולטענת קו החידושים המשמעותיים יגיעו עם דגם מוזל של מחשב ה”הכול באחד” הפופולרי iMac, מחשב נייד מסדרת ה-MacBook בעיצוב חדש עם מסך רטינה ובגודל 12 אינץ’ וטאבלט אייפד שישי במספר שיביא שדרוג נוסף ברזולוציה. רק לפני מספר ימים פרסמנו מידע המגיע מאנליסט אחר הנוגע ל-iPhone 6 שעשוי לכלול מסך 4.8 אינץ’, כך שגם אם רק חלק מהדיווחים אכן יתבררו כנכונים, מצפה לנו שנה עמוסה במיוחד בגזרת התפוח.

מקבוק בעיצוב חדש עם מסך רטינה 12 אינץ’

המוצר היוצא דופן מאלו עליהם מספר מינג-צ’י קו הוא ללא ספק מחשב ה-MacBook בעל מסך רטינה בגודל 12 אינץ’. ראשית, כך טוען קו, יגיע המחשב עם עיצוב חדש שיהיה נייד כמו דגם ה-MacBook Air עם מסך 11 אינץ’ וחזק כמו ה-MacBook Air עם מסך 13 אינץ’.

המחשב יהיה דק וקל יותר מדגמי ה-MacBook Air הנוכחיים, מבוסס מעבד אינטל ובעל תג המחיר הנמוך ביותר מבין מחשביה הניידים של אפל. למרות שמדובר במוצר חדש לגמרי, הוא דווקא נשמע בעל סבירות גבוהה ואנחנו מאמינים שמדובר ברענון לליין מחשבי ה-MacBook Air שלא זכו לשינוי מהותי בעיצובם מאז השקתם ב-2008. השקתו של המחשב הנייד החדש צפויה להגיע ברבעון השני או השלישי של 2014.

דגם איימק מוזל

חברת אפל, כמו יצרניות המחשבים האישיים האחרות, סובלת מירידה משמעותית במכירות בגלל העלייה המתמדת בשימוש בטאבלטים לצרכים פרודקטיביים. דגמי ה-iMac הנוכחיים, למרות השינוי בעיצוב, לא זכו להצלחה יוצאת דופן. תוסיפו לכך את התחרות הגוברת של מחשבי ה”הכול באחד” מבוססי Windows 8, חלקם עם מסכי מגע, ונראה שרק שינוי בצד המחיר עשוי להיות זה שישפר את המצב עבור אפל. גם במקרה הזה אנחנו מאמינים לקו ונראה הגיוני מאוד שאפל תשיק דגם iMac מוזל ברבעון השני של 2014.

אייפד בעל מסך משודרג

המוצר האחרון אותו מזכיר קו הוא הדגם השישי לסדרת האייפד בעלת מסך ה-9.7 אינץ’. עפ”י הערכותיו של קו ישודרג הטאבלט הבא של אפל לתמיכה ברזולוציה מסך הגבוהה ב-30%-40% מתצוגת הרטינה הנמצאת בגרסת האייפד הנוכחית. הבעייתיות עם שמועה זו היא שאפל תאלץ את מפתחי האפליקציות לשדרג שוב את ממשק המשתמש כך שיתיאים לרזולוציה חדשה.

(מקור – 9to5mac)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים