דיווח: סמסונג מוכנה לייצור המוני של סוללות מעוקלות

הסוללה של סמסונג GS4 - סובלת מנפיחות.הקרב בין שתי ענקיות האלקטרוניקה הדרום קוריאניות, סמסונג ו-LG, נמשך במלוא העוצמה. על אף שחשפו השתיים שני מכשירים בעלי מסך גמיש, סמסונג את Galaxy Round ו-LG את LG Flex, המירוץ עוד רחוק מלהסתיים: על פי דיווח חדש של אתר ZDnet בקוריאה, חברת סמסונג מוכנה לקראת ייצור המוני של סוללות מעוקלות, מה שיאפשר אבזורם של מכשירים מעוקלים בסוללות חזקות יותר. הטכנולוגיה הזו, היא גם שתאפשר בעתיד את ייצורם של מכשירים גמישים.

אם נשווה בין שני המכשירים החדשים Galaxy Round ו-G Flex, הרי שהאחרון עשוי לספק אורך חיים גבוה יותר משום שצוייד בסוללת 3500mAh, לעומת 2800mAh בלבד ב-Galaxy Round. את הקיבולת העצומה הזו הצליחה LG לאפשר בזכות הסוללות המעוקלות החדשות שלה, אשר מנצלות שטח רב מחלקו האחורי של המכשיר. סמסונג לעומת זאת, נאלצה להסתפק בסוללה שטוחה וקטנה יותר.

בכך, הותירה בעצם LG את חברת סמסונג מאחור והצליחה לספק מכשיר אינטואיטיבי יותר, לפחות על הנייר. את הסוללות החדשות שתחל סמסונג לייצר בקרוב ייתכן ונראה במכשירי הדגל הבאים שלה אשר יזכו לעיצוב מעוקל, אולי אפילו ב-Galaxy Round 2(?). עם זאת, חשוב להבדיל בין הסוללות המעוקלות הנזכרות מעלה ובין סוללות דור העתיד שהחברה מפתחת – אלו שיאפשרו קיפול כמעט מלא.

(מקור – Pocketnow)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים