הצצה ראשונה: ASUS Zenfone 5 – מציאה מעניינת לשוק הביניים

asus-zenfone-5-handsonשוק הסמארטפונים מוצף במכשירים שהולכים ומתרבים המציעים חומרה שהולכת ומתחזקת, המנסה לספק לצרכנים את הטוב ביותר שניתן לשם צפיה בסרטים, צילום תמונות, הפעלת משחקים ועוד. השוק הגבוה מורכב ממספר מצומצם של יצרניות גדולות השולטות בו ביד רמה, מה שמשאיר באופן מפתיע דווקא את השוק הנמוך למציאות מעניינות יותר.

מציאה שכזו הגיעה השבוע בדמותה של סדרת Zenfone החדשה של חברת ASUS, שבחרה להציג את שותפותה עם אינטל על הטלפונים והטאבלטים שלה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2014 בלאס וגאס. מכשיר ה-Zenfone 5 מיועד אמנם לשוק הביניים, ועל כן ניתן לצפות כי לא יציע את החומרה החזקה ביותר, אך בקטגוריית 5 האינץ’ בהחלט לא חסרים למכשיר מתחרים במשקל כבד. המסך ששילבה ASUS במכשיר מגיע עם תצוגת HD 720P, מרשימה מספיק לרמת מחיר זו.

המעבד כאמור, Intel Atom Z2580 כפול הליבה בתדר שעון של 2.0GHz, נשמע מבטיח בשילוב עם זיכרון ה-1GB שבמכשיר. מה גם שהתמיכה בכרטיס הרחבה לנפח האחסון תמיד מוסיפה אצלנו עוד פלוס לרשימה.

מצלמת ה-8 מגה-פיקסל מקובלת בהחלט במכשיר מסוג זה, בטח ובטח ברמת מחיר של 149$ בלבד ובשילוב עם מצלמה קדמית באיכות 2 מגה-פיקסל, ניתן לומר שההצעה כאן ממש מפתה. בדומה ל-Zenfone 4 ול-Zenfone 6, גם Zenfone 5 מציע גב פלסטיק נעים למגע ובשלל צבעים. משקלו 144 גרם בלבד וזה בהחלט תורם לתחושת האחיזה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים