דונגל ה-Google Chromecast בדרך לשווקים הבינלאומיים

Google-Chromecast-gadgetycoil

דונגל ה-Chromecast, אותו הציגה גוגל בשנה שעברה ככלי הזרמת תוכן ממכשירים ניידים אל המסך הגדול, עתיד לצאת מגבולות ארה”ב ולהגיע לשווקים נוספים כבר בשבועות הקרובים, כאשר היעד הראשון אליו יגיע צפוי להיות אנגליה.

מחירו של ה-Google Chromecast בארה”ב עומד על 35$, אולם בעוד זה צפוי להישאר אטרקטיבי גם עבור השווקים שמחוץ לארה”ב, יכול ומחירו יהיה גבוה במעט באנגליה. נכון לזמן זה עדיין לא ידוע מתי בדיוק תשיק גוגל את הדונגל במדינה או באיזה מחיר.

ה-Chromecast נפתח לעולם

בשבוע שעבר הודיעה גוגל כי היא פותחת את ה-Chromecast לשימושם של מפתחים שיוכלו להתאים את האפליקציות שלהם על-גבי מכשירים ניידים לתמיכה בפונקציות הדונגל. על-ידי שימוש בערכת פיתוח התוכנה (SDK) ששיחררה גוגל, ניתן יהיה לשדר את תוכן האפליקציות אל מסך הטלויזיה אליו מתחבר ה-Chromecast.

Chromecast-SDK

מספר מפתחות אפליקציות מוכרות כבר הכריזו כי יתאימו את האפליקציות שלהן לתמיכה בדונגל ה-Google Chromecast, מדובר בחברת Beats Electronics שרק בחודש שעבר השיקה את שירות הזרמת המוסיקה Beats Music ובשירות הזרמת המוסיקה Rdio שהושק גם עבורנו בישראל לקראת סוף השנה שעברה.

דונגל ה-Chromecast אינו זמין בשלב זה בישראל באופן רשמי, אולם למרות שבין התכנים שמציע נמצאים כאלה שאינם נתמכים במדינתנו הקטנה, כמו נטפליקס, +Hulu ואחרים, הוספת התמיכה באפליקציות צד שלישי בו תאפשר להרחבת היצע השימוש בדונגל שעפ”י הצהרתה של גוגל זכה להצלחה גדולה למדי מאז הושק.

(מקור – TheNextWeb | 2 | 3


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים