הוכרז: עדכון אביב למערכת ההפעלה Windows 8.1

Windows-8-1-Spring-Updateחברת מיקרוסופט ערכה היום מסיבת עיתונאים מקדימה לתערוכת MWC 2014, שם הכריזה על העדכון המשמעותי הראשון למערכת ההפעלה Windows 8.1. העדכון החדש לווינדוס 8.1 יביא עימו שינויים שיהפכו את חווית השימוש עם מקלדת ועכבר נוחה יותר ובעיקר מוכרת יותר למשתמשי חלונות הותיקים. את העדכון החדש הציג ג’ו בלפיורי, האחראי כעת במיקרוסופט על מחשבים אישיים, טאבלטים וסמארטפונים, שהודה כי השינויים הגיעו תוך הקשבה לתלונות המשתמשים.

בלפיורי לא הציג את העדכון ל-Windows 8.1 על הבמה, אלא רק סיפר על השינויים הצפויים בה. בין השינויים – גישה לכיבוי, הגדרות וחיפוש ישירות ממסך הבית (ממשק ה-Modern UI), כמו גם ממשק חדש למקש הימני של העכבר לפתיחת וסגירת אפליקציות ווינדוס 8. עוד מספרים במיקרוסופט כי תתאפשר פתיחה והחלפה נוחה יותר של אפליקציות משורת המשימות בשולחן העבודה.

“חלק מאפשרויות המגע לא היו מותאמות בצורה טובה כפי שיכולנו לעשות למקלדת ועכבר. אנשים לא ידעו איפה להסתכל בממשק. אלו הדברים שהתחלנו לשפר עם עדכון האביב הקרוב”, כך מסביר ג’ו בלפיורי. בשלב זה אין פרטים מדויקים על תהליך שחרורו של עדכון Windows 8.1 וסביר להניח שנראה את החידושים בכנס המפתחים Build 2014 של מיקרוסופט באפריל.

(תמונה – Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים