מיקרוסופט מכריזה על כנס המפתחים Build 2014 ומקדימה את המתחרות

Build2014-main

מיקרוסופט הודיעה בסוף השבוע ומוקדם מהצפוי על כנס המפתחים הבא של החברה, Build 2014. את כנס המפתחים הקודם קיימה החברה לקראת סוף חודש יוני האחרון, אולם בשנת 2014 החליטה להקדימו וזה יתקיים כבר בתחילת חודש אפריל, בין התאריכים 2-4 לחודש ב-Moscone Center בסן-פרנסיסקו, כאשר ההרשמה תחל כבר ב-14 בינואר 2014.

דרך פוסט בבלוג הרשמי של החברה, ציין כהרגלו סטיב גוגנהיים, סגן נשיא בכיר, את הישגיה של מיקרוסופט מאז הסתיים כנס המפתחים הקודם. החברה הספיקה מאז לשחרר לאוויר העולם את עדכון 8.1 של מערכת ההפעלה Windows, ורק בחודש הקודם השיקה את קונסולת המשחקים החדשה, Xbox One, אשר מאז צברה מכירות של מעל ל-2 מיליון יחידות ברחבי העולם.

עוד מציין לטובה גוגנהיים גם את התפתחותה של חנות האפליקציות של החברה, בה הושקו לאחרונה חלק מהאפליקציות הפופולאריות בפלטפורמות האחרות כגון: Waze, אינסטגרם ו-Flipboard. חנות האפליקציות Windows Store ממשיכה להתקדם בקצב מרשים וכוללת כבר מעל ל-175,000 אפליקציות, אולם עדיין רחוקה ממספריהן של המתחרות iOS ואנדרואיד, שתיהן חצו את רף מיליון האפליקציות.

הקדמת כנס המפתחים של החברה תשים את מיקרוסופט לפני כנסי המפתחים של שתי המתחרות גוגל ואפל, הצפויות לערוך את האירועים שלהן בחודשים מאי-יוני 2014, אם כי שתי החברות עדיין לא פרסמו את התאריכים שלהן לכנסי המפתחים ואולי השינוי של מיקרוסופט ישפיע גם עליהן.

ההרשמה תיפתח, כאמור, ב-14 בינואר כאשר מחיר כרטיס עומד על כ-2,000$ וניתן יהיה להזמינו דרך האתר הייעודי של מיקרוסופט לכנס המפתחים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים