הצצה ראשונה: Sony Xperia M2 – הפתרון של סוני לשוק הביניים ומטה

Sony-Xperia-M2-topsבתערוכת MWC 2014 בברצלונה הציגה סוני מכשיר המיועד לשוק הביניים, Xperia M2. המכשיר מגיע כהצעה זולה יותר לזו המוצעת עם מכשירי הדגל Xperia Z2 וה-Xperia Z1 Compact שהוצג לראשונה בחודש שעבר בתערוכת CES 2014 בלאס וגאס, ויוצע במחיר זול משמעותית, אם כי זה עדיין לא נחשף.

עיצובו דומה לאלו של מכשיריה האחרים של החברה ומגיע במגוון צבעים בוהקים למדי, בהם הצבע הסגול, הלבן והשחור המקנים למכשיר תחושה יוקרתית. בסוני מגדירים את ה-Xperia M2 כקל ביותר בקטגוריה שלו, היא קטגוריית מכשירי הביניים התומכים בקישוריות רשת הדור הרביעי LTE. המכשיר בהחלט קל (148 גרם), אולם רחוק מלהיות מבין הקלים הקיימים בשוק כיום.

בצד המסך לא תקבלו את אותה תצוגה מרהיבה שמגיעה עם מכשירי הדגל של החברה. מדובר במסך בעל פאנל TFT ברזולוציית תצוגה של 540×960, זו נראית פחות ממרשימה בהתחשב בכך שרבים מהמכשירים בשוק כיום מציעים רזולוציות תצוגה גבוהות ממנה.

עם ממשק המשתמש מספקת סוני התפשרות קלה, זו מגיעה בצד הויתור על גרסה 4.4 של אנדרואיד כמערכת ההפעלה המובנית במכשיר. אולם, סוני תדאג ללקוחות ה-Xperia M2 ותעדכן בהמשך את מערכת ההפעלה לגרסת KitKat 4.4, עימה יגיעו עדכונים גם לאפליקציות המובנות של סוני שישפרו באופן מהותי את חווית השימוש בצד הצילום, הצפיה בסרטים וההאזנה למוסיקה.

*ציוד הצילום בחסות ארליך – מרכז הצילום בישראל


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים